Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anthea schreef:Oooh, ik heb het echt overal. Benen, heupen, borsten... Verschrikkelijk.
Vooral het feit dat het gewoon nóóit meer weg gaat, bah..
Tips heb ik niet, wou dat ik ze had..
) me hele buik rondom de navel zit onder...zit er echt heel erg mee, want nu zal ik nooit een bikini durven te dragen of kortere truitjes... Bij de Douglas hadden ze wel een créme ervoor, maar die kostte over de 100 €. Daar zeiden ze dat nivea créme er ook heel goed voor was, of iets soortgelijks...Als je de huid maar vet houd. Me moeder zei trouwens wel dat het weg kan gaan, maar eigenlijk durf ik daar niet op te hopen
.
) in mijn benen kwam.
Ik heb het op mijn heupen, klein beetje op me boven arm en aan de zijkant van me borsten. Het is in de loop der jaren wel lichter geworden! Het was eerst bijna paars, nu gewoon huidskleur, maar ja ziet het nog wel.
(Ik ga altijd op de donderdag avond zwemmen dan is het alleen voor 18+ en dan zie je echt de meest verschrikkelijkste walvissen drijvne waar ik niets bij ben) Dus het valt hele erg mee, Wijzelf vinden het meestal gewoon erger dan het is. Maar het is echt aan te raden! DUSS Veel drinken met namen water, in blijven smeren, en sporten/zwemmen!