Wie weet er wat van de jongeren polis van CZ

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indomitable

Wie weet er wat van de jongeren polis van CZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:55

Hoi,

Ik krijg zojuist een brief in de bus van de CZ waarbij mijn no-claim van 2007 is berekend. Tot mijn verbazing zie ik hierop de kosten van een bezoek aan de kaakchirurg staan. Nu heb ik een CZ basis polis met een jongeren verzekering. Ik ben inderdaad naar het ziekenhuis geweest om een verstandskies te laten verwijderen wat bij de tandarts niet mogelijk was. Ik ben er vanuit gegaan dat zo'n dingen ook onder mijn aanvullende verzekering vallen, alleen ik kan hierop op de site van CZ natuurlijk niets van terug vinden. Weet iemand van jullie misschien hoe dat zit?

pubelia

Re: Wie weet er wat van de jongeren polis van CZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 12:49

Moet jij dat zelf betalen dan? en als het goed is heb je zelf de polis. ik heb ook dezelfde verzekering als jou, en ik heb ook moeite gehad om iets van 1000 vergoed te krijgen. Maar vaak als je doorverwezen bent kan je nog een claim leggen bij het CZ. Maar daar zou je gewoon ff hun voor moeten bellen.

succes

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:19

(Kaak)chirurgie valt onder de basisverzekering. Kijk maar in je polis.
Heb het ook gehad dit jaar, ook CZ.

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:22

Weet niet, maar ik heb het laatst kunnen declareren. Weet niet of jij ook via de CZ een declaratieformulier aan kan vragen?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:15

_Daniella_ schreef:
Weet niet, maar ik heb het laatst kunnen declareren. Weet niet of jij ook via de CZ een declaratieformulier aan kan vragen?

ja hoor, daar kan je gewoon een formulier aanvragen. Vandaag bellen over 3 dagen thuis

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 12:38

Ze zeiden bij de klantenservice tegen mij dat het onder je basis verzekering valt, maar op je basis verzekering zit dus ook die no-claim teruggaven. Als je dus geen ziektekosten hebt gemaakt voor 2007 krijg je 255 euro of zoiets terug. Maar omdat ik dus naar de kaakchirurg ben geweest wordt dat ingehouden op dat no-claim bedrag, ik hoef het totale bedrag ook niet te betalen, maar ik krijg dus ook niets meer terug van mijn no-claim. Dus theoretisch gezien heb ik het nog zelf moeten betalen Boos!