operatie in de mond wie nog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bonte_

operatie in de mond wie nog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 13:16

Ik ben net thuis van een operatie gehad te hebben in mijn mond en nu zoek ik mensen die dit ook al eerder hebben gedaan .
Wijsheidstanden had ik eerder al is laten doen maar nu iets anders
Ik bedoel dus dat bij mij er een stuk tandvlees + been is weg gehaad
" gummysmile" en mijn bonvenste tanden dus eigelijk naar boven wat zijn verplaatst . want als ik lachte zag je erg veel van mijn tandvlees en nu is dit weg

Wie heeft dit ok laten doen ? en hoeveel last hadden jullie er mee ?

MiiGurl

Re: operatie in de mond wie nog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 14:49

ik mag je de hand schudden,
heb een halfjaartje terug een operatie gehad aan me mond,
en ik mag 5 feb. weer Lachen

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 15:56

En wat heb jij laten doen ? En wat ge je laten doen .. Het enigste voordeel tijdens de "recuvery" vind ik het afvallen door niet echt te kunnen eten :d

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:05

Ik heb toen ik 9 was een mondoperatie gehad (in het ziekenhuis bij de kaakchirurg - was wel eng:P)...
Er zijn toen twee tanden getrokken, en het tandvlees voorin mijn mond is deels weggehaald, zodat er twee tanden bloot kwamen te liggen die bovenin mijn kaak scheef zaten. daar zijn haken op geplakt.

Ik heb er niet zo heel veel last van gehad - alleen valk na de operatie deed het pijn toen de verdoving uitwerkte en wa sik heel duizelig.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 16:54

duizelig had ik ook , maar niet erg lang ...
Wat moet het naar zijn geweest op zo'n jonge leeftijd , ik ben 16 over een week 17 en kan het zelf nog moeilijk relativeren ..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 16:56

ik heb wel een keer een operatie gehad bij de kaakchirurg, ik had een tand in mijn gehemelte, dat is opengesneden en naar voren geplaatst, ik heb er alleen na die tijd (een beetje) last van gehad.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 16:58

En hoe bevalt het resultaat je ?

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:55

_Bonte_ schreef:
En wat heb jij laten doen ? En wat ge je laten doen .. Het enigste voordeel tijdens de "recuvery" vind ik het afvallen door niet echt te kunnen eten :d

Bij mij hebben ze me verstandskiezen eruit gehaald beneden, daarna hebben ze bij twee kiezen tandvlees weggehaald zodat die meer ruimte zouden krijgen om omhoog te komen, dit is niet gelukt. Ook kreeg ik een ketting in me mond die aan mijn wang vast zit. En boven is er ook een kies getrokken in de hoop dat me verstandskies doorkomt.

En in feb. Gaan ze twee kiezen onderin weghalen, en daarmee kunnen ze mijn zenuwbaan mee raken,waardoor je in je lip een tinteling kan krijgen. Dit kan wegtrekken maar kan ook zo blijven. in de plaats van die twee kiezen krijg ik implantaten. En bovenin gaan ze een kies weghalen, zodat me andere kiezen verder door kunnen komen.

dit is/wordt allemaal gedaan door een kaakchirurg