Hulpactie voor een medebokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Hulpactie voor een medebokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 21:57

Hoi,

Ik had hiervoor eigenlijk een schaduwaccoount aangemaakt, maar daarbij werd mijn topic gesloten. Ik was op zoek naar grote ruitersportzaken die ik eventueel kon benaderen om een artikel te schenken aan een vriendin die het hard nodig heeft. Op 31 januari 2006 is zij haar moeder aan de gevolgen van kanker verloren. Hier heeft zij uiteraard veel verdriet van, gelukkig vindt ze veel troost bij haar paarden. Haar 5jarige paard is echter nogal een probleemgeval en heeft het afgelopen jaar al meerdere keren in de kliniek in Emmeloord vertoefd voor ernstige maagzweren. Nu een jaar nadat haar moeder is overleden en net de moeilijke feestdagen eraan kwamen, was er een nieuwe ramp voor haar: brand op hun boerderij. Daarbij zijn haar paarden en andere dieren gelukkig wel gered. Máár is ze wel al haar spullen kwijt. Alleen het voorste gedeelte van het woonhuis is bespaard gebleven, dus gelukkig heeft ze nog wel wat spulletjes van haar moeder en kleding.

Ik kreeg een PB'tje van iemand die met het idee kwam om te vragen of er ook medebokkers zijn die iets willen en kunnen schenken. Ze is echt al haar spullen kwijt, van dekens tot shabrakken, van halsters tot hoofdstellen. Zelfs geen borstels, jodhpurs, rijlaarzen of cap.
Natuurlijk zijn er veel bokkers die wel willen, maar niet kunnen geven. Misschien weten deze bokkers een ruitersportzaak die eventueel zou willen steunen. Maar misschien zijn er ook bokkers die dat zelf wel kunnen en willen. Deze kunnen mij PB'en. Ook mensen die willen weten om welke bokker het gaat.

Natuurlijk zijn er bokkers die dit lezen en dit meisje kennen, dan graag niets zeggen. Dit kan natuurlijk heel erg mislukken. Misschien komt ze zelf in dit topic langs, maar dat risico loop je als je geen SA mag openen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Uppojono op 04-01-08 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

bromfiets

Re: Hulpactie voor een medebokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:59

Welke maat heeft ze? Heb hier nog een nette rijbroek liggen met leren kont die ze zo mag hebben Lachen

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:59

hoi hoi

Ik wil best wel een halster en touw doneren, en eventueel wel een hoofdstel, als je mij verteld welke maat het precies moet zijn

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 22:00

Ow wat een snelle reacties..
Wat ongelooflijk lief van jullie..
Ik denk dat ze van rijbroek maat 40 heeft..
Haar paarden zijn allen rond de 1.65, dus dat is gewoon maar Full..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:03

De broek is maat 42, zou dat gaan?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:04

Ik heb je een PB gestuurd. Denk dat de rijbroek dan al te klein is, maar misschien een van de overige dingen?? Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:10

Inzamelingsakties (hoe goed bedoeld ook....) zijn helaas niet toegestaan op Bokt. Ik zal hier een slotje op zetten voor overleg met de mods van dit forum.