.ik heb wel veel stress en problemen gehad, mja weet niet of dat de reden is.
Ervoor naar de dokter gaan?
Groetjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Lynn_Nikita schreef:oww je beodeld ongesteldheid, is dat belgisch???
Stress kan er idd voor zorgen dat je onregelmatiger word
als je nog lang last van hebt kan je altijd eens naar de huisarts bellen
.
viv77 schreef:stress kan er zeker voor zorgen dat je niet regelmatig ongesteld bent, maar zou er zeker eens mee naar de huisarts gaan want twee weken te laat is toch al best veel..misschien aan de pil om het regelmatiger te krijgen of slik je die al?
succes ermee.
p.s had echt nog NOOIT de uitdrukking:regels krijgen gehoord! weer wat geleerd

Citaat:en sorry voor men belgisch uitdrukking, ik dacht echt dat jullie dat kenden.
) ook een keertje niet. Dat was toen ik examens had, en dus ook puur van stress. Het kan ook zijn doordat je erg moe of ziek bent, dat je ze eens niet krijgt. Waarschijnlijk krijg je ze dan volgende maand weer wel, of ietsje sneller. Hopelijk voel je het aan je buik wanneer ze toch zouden doorbreken! Vervelend is het wel...

) en ik heb dus ook al eens een maandje overgeslaan (wat ik helemaal niet erg vond btw
) , het gebeurt regelmatig een keer dat ik veel te laat ben, en nee ook niet zwanger
want achteraf krijg ik ze toch... Als ze echt wegblijven, zou ik toch maar eens een huisarts raadplegen.
. De laatste tijd sliep ik niet goed en ik las in een ander topic van eens voor je gaat slapen je spieren op te spannen en ontspannen en ik dat geprobeerd