In mijn pubertijd had ik erg veel last van stemmingswisselingen.
De 2 jaar dat ik in Turkije woonde heb ik er nóóit last van gehad. Ik was altijd gelukkig en als ik me rot voelde dan was dat gelijk ook voor langere tijd.
Nu zit ik weer 2 maanden in Nederland en daar heb je het alweer. Het ene moment kan ik me ontzettend gelukkig voelen en het andere moment zit ik echt niet lekker in mn vel.
Op dit moment heeft het vooral met alle veranderingen te maken. Het ene moment voel ik me gelukkig omdat ik weer lekker in Nederland zit bij mijn familie, dat we weer lekker wat geld hebben, dat we een normaal leventje hebben etc. 10 minuten later kan ik net zo goed weer helemaal depressief zijn omdat ik Turkije ontzettend mis!
Dat het een dubbel gevoel zou blijven dat wist ik wel, maar het wordt nu gewoon echt teveel. Op momenten dat ik 'depressief' ben kan ik ook niets hebben, schiet ontzettend snel in tranen en bij de kleinste ruzie denk ik al 'Ik ga terug!!!!'
Terwijl ik me dus 10 minuten later weer heel erg gelukkig kan voelen.... Grrr..
Iemand tips hiervoor?
Ik weet het zelf niet zo goed meer. Ik hoop dat het vanzelf over gaat, maar soms is het zo erg dat ik echt ga twijfelen om professionele hulp te zoeken.. Maar eigenlijk moet dat toch niet nodig zijn..

Bedankt voor het lezen iig.. ik ben het tenminste kwijt.