De titel zegt het al.. Hoe kun je parfums langer laten houden als je ze heb aangebracht. Ik heb een paar lekkere geurtjes maar ze zijn vaak al na een half uur tot een uur al weer weg.. Vaseline of poeder maakt geen verschil.. In mijn haar spuiten laat ze vaak wel al een half uur langer houden. Wie heeft een of meerdere tips om parfum langer te laten 'houden.' Ik bewaar ze overigens op een donkere en redelijk koele plaats. Alvast bedankt! Groetjes Lara
je kan ook dat doe ik ook het klinkt wel raar mar gewoon je shirtje in spuiten zodat het zegmaar in je bh trekt en je bh ruikt ook nog eens lekker ..het werkt wel bij mij dus succes ermee!!
Ik spuit het ook vaak op mn shawl Dan doe ik die eind van de dag om, en dan ruik ik dat luchtje weer. Wat ook helpt is het over je haar spuiten (tip van Cosmo Girl! haha)
Niet wrijven, dan ruik je hem heel snel niet meer. Je kunt het beste aan de binnenkant van je ellebogen of op je hals spuiten. Ik spuit het meestal op en 'druk' er dan een hempje of iets dergelijks tegenaan, wat ik ook aanhoudt. Dan ruik ik het 3 dagen lang. Maar dat is dan ook geen goedkoop luchtje..
Ik ben verzot op bruno banani, het is het enigste luchtje waarvan iedereen zegt dat ik lekker ruik wanneer ik het draag Ook de mannenluchtjes van banani zijn heeeeeerlijk!
Het verschilt natuurlijk ook per parfum welke beter blijft hangen op je huid. Bij mij vervliegt parfum ook vrij snel, maar bijvoorbeeld Hugo Boss - Deep red en D&G - The One blijven bij mij wel weer lang hangen. Beetje uittesten dus!