Nu bleek dat die pin niet goed zat, maar tegen een zenuw aan, super super pijnlijk dus....

Maar goed, na ruim 7 maanden was het uiteindelijk toch aan het aangroeien, maar moest na 4 maanden wel acuut uit de gips omdat ik tegen spierdistrofie aanzat, blij dat ik een second opinion kreeg in het ziekenhuis waarbij die dokter zei dat ik acuut de gips uit moest.
De derde operatie is nog geen jaar geleden geweest aan mijn rechtervoet weer bij de grote teen.
Tot vorige week ging alles goed, nu is de kleine teen ook zover dat hij gruwelijk scheef staat en behoorlijke problemen geeft....

Ik moet 8 januari naar het ziekenhuis voor onderzoek, foto's maken etc.
Maar de vorige keer was al duidelijk dat deze kant ook nog een keer aan de beurt zou komen, spijtig dat het alweer zo snel is:( maarja.
Ik moet wel, kan nu mijn schoenen niet eens de hele dag aan, heb al superbrede schoenen om de pijn zoveel mogelijk tegen te gaan, maar dat helpt zelfs niet.
Vandaag wat veel gelopen en nu kan ik niets meer, voet is superrood en doet behoorlijk veel pijn

Hoop dat ik snel onder het mes kan zodat ik in ieder geval daarna weer gewoon schoenen aan kan en weer met mijn paardje aan de gang kan.
Rijd nu wel, maar is niet echt fijn met rijlaarzen die drukken tegen die bult...
Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het even kwijt.
(Een hallux valgus is een afwijking in de stand van de grote teen. De teen wijkt uit naar buiten en aan de binnenzijde ontstaat er een knobbel (de bunion). De meeste mensen klagen van pijn over deze bunion. Voornamelijk bij het dragen van gesloten en smalle schoenen kan deze bunion ontsteken en hevige pijn veroorzaken. De bunion gaat dan vuurrood zien en is zeer pijnlijk bij locale druk)