pcos en kinderwens etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

pcos en kinderwens etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 23:01

de laatste tijd heeft vent wel eens een paar keer laten weten dat hij later kinderen zou willen , nu ben ik er erg terughoudend mee ivm wat psychische strubbelingen bij mezelf(adhd oa ) waardoor ik eerst met mezelf goed door 1 deur te kunnen voor ik aan het moederschap zou kunnen denken ,
maar ja, vent begint er over, een vriendin is net 6 weken zwanger en dan gaan er toch wat dingen door mijn hoofd malen.

ik denk wel dat ik een kind zou willen krijgen , als in over een jaar of drie minimaal ... maar ik heb pcos, waardoor ik vermindert vruchtbaar ben ... nu ben ik wel benieuwd naar mensen die bekend zijn met pcos, bij zichzelf of in hun directe omgeving en wat de ervaringen zijn kwa zwanger proberen te worden op natuurlijke manier ne met hulp
ook wat betreft pcos, zwanger proberen te worden en overgewicht, en dan vooral het verliezen van gewicht en de gevolgen daarvan op de pcos?
eingelijk dus alles wat pcos en zwanger willen worden etc maar zou kunnen omvatten Knipoog

Redford

Re: pcos en kinderwens etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 23:38

Heb er zelf geen ervaring mee, maar op een ander forum zag ik eens deze link http://pcos.guanitadesign.com/
Zou een erg goede site moeten zijn, succes ermee!!

Sonja_vR

Re: pcos en kinderwens etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 23:42

dankje, moet zeggen dat ik hem net had gevonden op google Haha!