het begon voor het eerst een aantal jaar geleden , denk nu zon 5 jaar terug.
Ik stond op de bus te wachten en alles werdt ineens heel erg wazig , ik ben naar mn fiets gestrompeld en ben naar huis gereden , onderweg zag ik constant flitsen en had de grootste moeite thuis te komen.
ben 1 keer na het paardrijden flauwgevallen , en 1 keer op ponykamp voelde ik me ook niet goed , toen heb ik wat suiker op en toen ging het weer .
Het is nu jaren goed gegaan maar sinds een tijdje heb ik er weer last van , een paar weken geleden ging ik naar een feestje en voelde me best goed , later op de avond begon ik me wat moe te voelen en besloot even red bull te pakken ( had denk ik 3 biertjes op ) maar in plaats van beter begon ik me steeds slechter te voelen en vertelde mn vriend dat we nu naar buiten moesten , maar ik heb de uitgang niet gehaald en ben flauwgevallen en werdt wakker op de ehbo , ik had het vreselijk warm maar volgens de ehbo mensen voelde ik enorm koud aan.
Ben toen in de auto gaan liggen ( kon amper lopen ze hebben me erheen gedragen ) en ben een aantal dagen goed ziek geweest ( hoofdpijn , misselijk , trillen etc.)
Nu ben ik gister weer uitgegaan na een lange tijd en voelde na een uur mn benen al pijn doen en het begon weer lichtelijk te draaien , ik ben na 2 uurtjes weer naar huis gegaan omdat ik het gewoon weer aan voelde komen.
Ik denk zelf misschien dat ik teveel inspanningen moet doen op een dag en misschien daarom s avonds zo moe ben .......maar als ik soms uitga en heb precies dezelfde dingen gedaan die dag kan ik het zo uithouden tot een uur of 4 in de nacht.
Ik doe 6 dagen per week de krant dan fiets ik 14 km per dag + nog eens 2 dagen in de week doe ik een postwijk dan fiets ik ook zon 10 km per dag.
Zaterdagochtend sta ik op om 6 uur voor de krant en ga daarna door naar de manege om paard te rijden , als ik uitga zorg ik dat ik 's middags nog wat slaap om niet te moe te zijn , en voel me altijd gewoon goed totdat ik ergens binnen stap waar het warm en druk is.
tijdens het paardrijden merk ik ook vaak dat ik gewoon rustiger aan moet doen of er anders naast lig , sowieso bij zware inspanningen moet ik opassen dat ik niet flauwval.
Ik heb al eens bloed laten prikken voor bloedarmoede dat is al een aantal jaar geleden maar daar kwam niks uit.
Ik eet altijd voor ik inspanningen moet leveren , soweiso 3 sneeen bruin brood vaak met kaas zodat ik al het nodige binnen krijg .
Ik zorg voor genoeg suiker en neem vitamine pillen.
Iemand die dit kent ? of iemand die tips voor me heeft ?
Denk dat ik toch echt eens langs de dokter moet al doe ik dat niet snel maar ik kan gewoon niks leuks doen of ik voel me slecht.
al met al een heel verhaal maar hopelijk kan iemand me meer vertellen