Nouja toen ik thuiskwam was t gewoon pijn, ik kon wel normaal lopen, ik ben in bad gegaan en heb een voetmassage gehad, een voetbad met een warme straal etc etc etc.
Vanochtend ging het dus redelijk, nu had me moeder vandaag voor mij zwarte platte laarsjes die volgens haar erg lekker zouden lopen, ik heb deze dus vandaag de hele dag aangehad, om 3 uur begonnen me voeten zo erg te branden dat ik wel kon janken, gelukkig was het rustig dus kon ik veel zitten, nu thuis loop ik op mijn blote voeten zo mank als het maar kan, mijn voeten doen pijn en ik durf niet meer op te staan omdat ik er letterlijk doorheen zak, waarschijnlijk zijn ze overbelast, ook als ik zit brand het als de ******* ik ben al vanaf 5 uur thuis, en zit dus al non stop stil, maar mijn voeten doen nog steeds evenveel pijn en het trekt door naar mijn kuiten en zelfs mn knieholte. ook jeuken ze enorm van de pijn. Hoe krijg ik dit ooit weg

ik heb morgen vrij maar moet maandag weer gaan werken, ik ga morgen nieuwe schoenen halen in de hoop dat ik het maandag beter kan verdragen en dat ik geen pijn meer heb. misschien dat ik ook van die zachte gel zooltjes ga halen. maar alsnog zit ik op dit moment met zo'n pijn in me voeten dat het doortrekt tot aan me knieholte, iemand tips??