Zo ik wil het nu eens ff van me afschrijven.
precies 4 weken geleden ben ik bij een arts geweest (niet mijn eigen huisarts, die was er toen niet) ik voelde namelijk een bult in mn keel zitten. Zo groot als een knikker ongeveer.. Nou hij gekeken en mn keel was ook (amandel) ontstoken, en het was een opgezette klier.
Naderhand had ik weer last van mn astma en van mn keel en die bobbel zat er nog dus terug naar mijn eigen huisarts. Hij weer gekeken prednison gekregen voor mn longen, en antibiotica voor mn keel.
Na een week moest ik terug komen, longen waren goed had ook last van hyperventilatie door stress (mijn paardje is gister weg gegaan naar de nieuwe eigenaar) en mn hondje vanochtend ingeslapen en op school loopt het niet zo lekker + nog eens mijn gezondheid.
Weer een nieuwe antibiotica dit keer amoxilline (schrijf ik dit zo goed???).. 3x daags innemen, ben enorm ziek geweest die week met koorts en nog een bult erbij beetje onder mn oor..
Volgens de arts nog steeds klieren (ik ben echt iemand die meteen gaat googlen en wat vind je dan? juist ja, de ergste dingen en vormen van kanker e.d.) volgens de dokter moet ik ook nooit meer dat doen omdat ik nogal snel last van stress heb..
Nou nu moet ik maandag weer terug want mn antibiotica is afgelopen voel me verder goed maar enorm veel slijm, echt pijn aan die bulten als ik ze aanraak en maak me alleen maar druk waardoor ik het weer benauwd krijg.. Er is nu 3x naar gekeken en door 2 verschillende artsen ze zeggen echt dat ik me niet druk moet maken het groeit ook niet en het zijn gewoon klieren. Maar ik maak me zo druk.. Veel mensen hoor ik ook zeggen heb je geen pfeiffer? Ik heb geen flauw idee.. ik had geen koorts en ben niet overdreven moe (wel sneller dan normaal maar niet dat ik meteen wil slapen).
Ik wilde het even van me af schrijven, aub geen reacties met de ergste dingen erin ik maak me namelijk nogal snel druk, naja snel, heeeeel snel!!
Wilde het alleen ook even van me afschrijven... omdat ik nu enorm baal van mijn enorme verkoudheid en die bulten...