Tips voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Catori

Tips voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 20:36

Had al eerder een topic aangemaakt over hoesten en wat eventueel een wondermiddel kon zijn.
Ik bleek toen longontsteking te hebben.
Antibioticakuur gekregen.
Werkte een beetje, hoest nog steeds, maar mijn longen zijn schoon volgens de arts.
Linksonder mijn ribbenboog doet het vreselijk pijn, kreeg paracetamol met codeine erin.

In de nacht van dinsdag op woensdag erg beroerd geweest. Was ontzettend misselijk, had veel pijn en ben tegen de vlakte gegaan. Knieën kapot, nek zeer.
Gisterenavond toen ik bijna klaar was met werken werd ik zo slap al een vaatdoek. Niet flauwvallen ofzo, maar wel raar in mijn lijf en hoofd. Nog chips op tegen eventueel lage bloeddruk, w ant zo voelde het.
Thuis gelijk naar bed, prima geslapen, maar volgende ochtend drama eerste klas.
Overgeven, draaierig, slap. Toch naar mijn werk gegaan maar halverwege weer naar huis.
Het vreemde is dat is stik van de dorst en vooral in cola heb ik trek Vork . Heel vaag.
Steeds een droge mond en zo slap.
Pf, wat moet ik hier nou mee?
Heb wel erg veel gewerkt van de week en heb nu bijna de hele dag liggen slapen.
Wil morgen eigenlijk gaan werken, maar of dat verstandig is?

EvelijnS

Re: Tips voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 20:43

Ik denk dat je beter naar de dokter kunt gaan, dit lijken me geen normale ziekteverschijnselen zo bij elkaar.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 22:46

terug naar je dokter want dit klinkt alsof je toch echt nog iets onder de lede hebt!
beterschap

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 12:40

Even de dokter bezoeken lijkt me verstandig inderdaad.
Het kan ook zijn dat je gewoon lichaam gewoon te moe is en dat jij vanwege de drukte daar te weinig aan toe hebt gegeven en dat je lichaam je zo een 'halt' toeroept.

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:13

Een longontsteking is niet niks, doe het echt rustig aan - misschien een paar daagjes goed uitzieken en dus niet werken. Antibiotica is geen wondermiddel hoor, je lichaam moet vechten tegen een nasty bacterie.

Misschien idd naar de huisarts, denk even laten bloedprikken voor HB bijvoorbeeld.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 20:15

Bij het lezen van je verhaal moest ik aan suikerziekte denken. Heb ooit zo'n zelfde verhaal gehoord en dat bleek suikerziekte ofwel diabetes te zijn.
Zou ook even naar de huisarts gaan!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 20:32

Thanks voor de reacties van iedereen.
Gaat vandaag weer iets beter, maar owee, de ochtenden. Overgeven van het slijm van het hoesten, 3 uur bezig zijn met op gang komen en aangekleed en gedoucht zijn. Pffff.
De dorst is al wel minder, maar heb sinds gisteren nu weer ontzettende oorpijn rechts....niet constant, maar met vlagen en dan steken dan je bijna tegen het plafond schiet.

Wat Judje zegt klinkt ook zo gek niet, vorige keer niet goed uitgeziekt, maar wel heel erg veel gewerkt. Dat samen met hoesten en verders nog de nodige kopzorgen Verdrietig .
Ik hou me maar even rustig dus. En als er niet snel verbetering komt dan trek ik die (hele fijne Clown ) huisarts maar weer eens even aan zijn jasje.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:40

Is het anders niet een hele hele flinke griep?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:42

Ik zou toch even langs de huisarts gaan en naast de andere dingen je bloed ook op Pfeiffer te laten testen.

Sterkte en beterschap!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:47

je lichaam heeft waarschijnlijk gewoon rust nodig, het heeft overuren gedraaid om die infectie weg te krijgen..
Sommige klachten (draaierig, misselijk, enz) kunnen ook komen van antibioticagebruik..lees de bijsluiter nog even na..
Als je het gevoel hebt dat je een week kunt slapen is dat waarschijnlijk niet voor niets.. gun je lichaam rust..
Als het blijft aanhouden zou ik wel even naar de HA gaan..

heel veel beterschap

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 12:46

thanks voor de reacties Knipoog
Ben inmiddels weer een paar dagen verder en een bezoek aan de huisarts rijker. Vervanger deze keer.

En ja hoor, ik heb weer een longontsteking. Nummer 2 in een paar weken tijd.
Kuur gekregen en dan weer terug.
Hoop zo dat deze gaat helpen...

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 23:32

Nou sterkte dan, en rustig aan ... even vrij van je werk of minder werken als dat kan om even goed uit te zieken. (Anders kan je ben je straks chronisch)

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 12:58

Dank je wel Knipoog

Ik houd me nu ook wel rustig hoor, moet ook woensdag pas weer aan het werk, dus dat scheelt.
Hoop dat het met deze kuur wél weggaat.