werking antibiotica

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

werking antibiotica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 18:17

ik ben vorige week met spoed naar een tandarts geweest en die kwam tot de conlusie dat mijn hoektand morsdood is.. hij kon me ook niet helpen omdat er geen kanaal te vinden was op de foto dus ik moet naar een endontoloog ofzo

ik heb dus een antibiotica kuur gekregen en pijnstillers
ik kreeg dezelfde dag nog een onwijs dikke wang.. dat is na een paar dagen godzijdank weer bijgetrokken

alleen heb ik nu vanochtend de laatste pil genomen maar de ontsteking is nog niet helemaal weg.. het doet geen pijn meer maar voel naast me neus dat er nog wel iets van een ontsteking zit

heb ik dus de tandarts gebeld om te zeggen dat ik het idee heb dat de kuur net iets te kort is

ik kreeg als antwoord dat de kuur nu pas echt zijn werk gaat doen

ik weet niet zo goed wat ik van dit antwoord moet denken.. klopt dit?

marlies85

Re: werking antibiotica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 18:19

antibiotica werkt nog even door nadat je de laaste hebt geslikt.Dus dat kan inderdaad kloppen.Daarom is tot zo'n 14 na de kuur de pil ook niet 100% betrouwbaar.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 18:26

marlies85 schreef:
antibiotica werkt nog even door nadat je de laaste hebt geslikt.Dus dat kan inderdaad kloppen.Daarom is tot zo'n 14 na de kuur de pil ook niet 100% betrouwbaar.

ow owke dank je wel voor je antwoord Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:58

Als je tand dood is zal AB niets doen, alleen ietsje de ontsteking verminderen, maar die ontsteking is dr niet voor niets, je lichaam wil namelijk die tand afstoten...hoop dat ie snel kan worden verwijderd, dan ben je dr van af.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 17:34

ik ben vandaag ff een gezondheidswinkel binnen gestapt
heb een homeopatisch middel gekregen voor ontstekingen en het heet Viola Equi van Bloem