DresslOver schreef:Inderdaad, ga eens zonnebanken en doe wat bloss op je wangen, heel lichtjes, verder zou ik zeggen gebruik een wat neutralere tint voor je lippen, deze zijn nu vrij fel en daardoor valt de rest van je gezicht alleen maar witter uit. Zoek een oogschaduw in wat zand achtige tinten, deze is wat te oranje voor je, waardoor je huid ook alleen meer lichter lijkt. Denk een beetje aan beige achtig, probeer een beetje neutrale tinten te gebruiken, en niet één kleur voor je oogschaduw, gebruik in ieder geval 2 tinten die op elkaar aansluiten, de een net een tint donkerder als de ander.
Succes!
Ik heb altijd 2 tinten, een donkere op de arcadeboog en daaronder een lichtere. 
BlazingBoots schreef:Opzich is je huid wel een beetje bleek maar wat ik daartegen doe is Dove everydag sunshine dagcreme gebruiken, dan wordt je geleidelijk aan (zonder strepen of vlekken) elke dag een beetje bruiner.
Je moet het wel goed uitsmeren (ook uitvegen tot bij je oren en je hals) en daarna je handen wassen.
EN inderdaad geen donkere lipstick dragen.
Lippenstift heb ik gelukkig maar zelden op.
Ik heb vanalles, van bijna zwart tot beige en lichtroze. Die dovecreme durf ik eigenlijk niet goed te gebruiken, ivm vlekken. 
Pletje123 schreef:Verf je haar donker

Bijvoorbeeld een mooie kleur bruin.
Doordat je huid licht is, en je haar blond, krijg je een beetje een flets geheel.
Ben ik het helemaal mee eens. Soms als ik van een afstandje in een raam kijk ofzo zie je niet eens verschil tussen mijn haar en gezicht.
Helaas is mijn haar echt heel snel dood. Ik heb het al meerdere keren geverft, maar echt, dan is het zelfs niet meer te kammen en duurt het jaren voor de puntjes uberhaubt maar fatsoenlijk kunnen worden bijgeknipt.
BrittKitt schreef:Misschien kan je ipv zwarte eyeliner lichtbruin gebruiken?
Ik gebruik zelf altijd bruin omdat ik zwart niet mooi vind bij mij, dat wordt te donker. Ik denk dat het bij jou huidtint ed wel past om een lichtbruin/cremeige kleur te nemen.
Dat ga ik ook zeker een keer proberen. 
Maanling schreef:Ik denk dat bruin niet eens nodig is, maar een wat donkerdere kleur blond (zoals Rachel uit Friends bijv) kan ook al heel veel aan kleur ophalen. Dus ik breid mijn advies uit: eerst naar een goede kapper, en daarna naar ici paris!
Ook dat ga ik eens proberen, alleen dan wel met verf wat er na een x periode weer uit is. Anders overleeft mijn haar het dus niet. Met een andere kleur blond is dat best te doen, met bruin echter niet. Dat wordt op den duur roze.