Vanmorgen op het consultatie bureau hebben ze dit bij mijn kleine man 'geconstateerd'.
Het viel mij van de week al op dat zijn linkerbeen wel een dikke cm langer was dan zijn rechterbeen maar ik dacht het eerst verkeerd gezien te hebben omdat baby's nogal scheef kunnen liggen.
De arst die mijn zoontje heeft nagekeken daar heeft vorige maand iets gezien aan zijn bilnaden.Daar heeft deze lieve dame mij niets van verteld dus vanmorgen vol goede moed die kant op en had een andere arts.
Ze vroeg aan me hoe het er nu voorstond met zijn scheve heup en of die bilnaden al iets bij getrokken waren en ik had echt zoiets van uhhmmmzz.... scheve heup?? uhmmzz... bilnaad verschil

Deze notities stonden dus in de computer terwijl er mij niets over verteld is..dus natuurlijk ging ik daar even als een briesende stier tekeer.
Maar goed... nu moet ik dus morgen de huisarts bellen voor een verwijzing naar het ziekenhuis en daar worden dus echo;s en dat doort dingen gemaakt.
Het staat zo scheef dat er iets werd gezegt over een operatie of gipsbroekje..
Hoe werkt zo'n broekje dan?
Kunnen ze dan nog wel normaal in de kinderwagen/maxi cosi/ lekker spetteren in bad??
Heb er echt de b*llen verstand van en ik ben nu een zenuwpees die achteraf teveel vragen heeft
Dus ervaringen zijn zeer welkom!!