Bot in rug verschoven..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNatas

Bot in rug verschoven..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 18:52

Nou maandagochtend opstaan, beneden drinken pakken, ik moest niezen. En toen voelde ik dat er iets acherin mijn onderrug brak. Gelijk naar de dokter, bleek dat er een bot (staartbeentje?) verschoven was. Kan nu pijnlijk lopen, wel liggen en zitten doet erg pijn. Maar ik moet morgen uit eten met grote familie van mijn vriend. Maar kan geen 4 uur lang zitten, wat moet ik doen?
Pijnstillers, of iets anders innemen? Ik kan mijn dokter nu niet meer bellen want hij is op vakantie Rolleyes. Ik hoop dat jullie dezelfde ervaring hebben, en/of een tip hebben dat ik morgen 4 uur lang zonder al te veel pijn normaal kan zitten.

Groetjes.

fjordjes

Re: Bot in rug verschoven..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:14

er is toch wel een vervangende dokter die je kan bellen? anders zou ik ibroprufen + paracetamol nemen.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:43

Neem een lekker dik kussentje mee! Ze zullen er zeker wel begrip voor hebben! En anders idd Brufun ofzo, sterk middeltje en het werkt goed!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:46

Ik weet niet of zo'n diner wel een goed idee is. Moet jij geen absolute rust houden van de arts?

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 13:04

daniella74 schreef:
Ik weet niet of zo'n diner wel een goed idee is. Moet jij geen absolute rust houden van de arts?

Nee, ik moet blijven bewegen en dagelijkse dingen blijven doen. Alleen paardrijden gymen, en intensieve dingen doen. Lachen

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:14

Naar de manueel therapeut maandag! Niet hiermee door blijven lopen hoor, het verschuift niet vanzelf terug. Verder is het gelukkig niet heel ernstig maar wel erg pijnlijk natuurlijk. Dat wordt op pijnstillers leven dit weekend. Ik zou het voor het diner wel aangeven waar je last van hebt, zodat je gewoon af en toe wat rond kan gaan lopen zonder dat je als asociaal bestempeld wordt Knipoog
Sterkte!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:19

Neem je zo'n zwemband mee, kan je daar lekker in zitten! Nee is denk ik niet echt een strak plan voor in een restaurant. Voor thuis is het misschien wel handig.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 13:45

Nicole10 schreef:
Naar de manueel therapeut maandag! Niet hiermee door blijven lopen hoor, het verschuift niet vanzelf terug. Verder is het gelukkig niet heel ernstig maar wel erg pijnlijk natuurlijk. Dat wordt op pijnstillers leven dit weekend. Ik zou het voor het diner wel aangeven waar je last van hebt, zodat je gewoon af en toe wat rond kan gaan lopen zonder dat je als asociaal bestempeld wordt Knipoog
Sterkte!

Ik heb het al vanaf vorige week maandag Knipoog, maar heb pas een afspraak voor de manueel therapeut voor volgende week vrijdag. Helaas ze konden niet eerder .

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 14:05

Ai, dat is dus nog even afzien voor je.. Tja toch maar af en toe lopen en inderdaad een kussen meenemen of zo.