Hallo mensen na aanleiding van deze topic [MW] ik ben er achter gekomen dat ik streptococ a heb. Maak ik er nu een vervolg op ik denk dat veel mensen willen weten hoe het nu verders met me gaat, nou het gaat redelijk goed ik ben op 12-12-2007 weer geopereerdt aan me buik om het mooi te maken, op de dag zelf dat ik kwam, bleek dat ik maar een dag opname had volgens de computer en de receptie en dat ik op een volwasse afdeling kwam te liggen dat was meteen een tegenligger voor me dus ja wij naar boven gelopen en ons even gemeld, nou ik lach lekker alleen op een kamertje dus dat was wel fijn, en toen moch ik om 10 uur na beneden en werdt k om half 11 in slaap gebracht, mijn chirurg had gezegt dat tie alles meteen kon doen maar dat lukte dsu niet:S:S, dus nou wordt ik over een half jaar nog een keer geopereerdt het wordt weer in 4 stappen gedaan :S helaas ik dacht dat het nu wel over zou zijn maar ja dus niet :S mag weer iedere jaar onder het mes tot dat het eindelijk mooi is, ik ben wel bezig tot me 21 zeiden ze dus ja maar effe kijken dan hoe of wat. ik zou nou een beetje uitleggen hoe het eruit zie.
Nou ik heb zo ie zo 2 drains in me buik zitten en zoals veel mensen weten was mijn wond vrij groot, en nu ja het is een beetje kleiner geworden me eigen huid is er over heen gegaan, maar niet hellemaal zoals de dokter wou hebben dus ja:S, moet er nog een paar jaar tegen aan , en hopelijk s het eindelijk over, ach ja we zien van eigens wel, ohw ja ik lig op langedijk, ik zal nog wel de unit door geven,
ik hou jullie op de hoogte
groetjes Carola