Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CZ schreef:Vergoedingen tandheelkunde en orthodontie - Hoe is de vergoeding van inlays geregeld? Bij de aanvullende verzekering Uitgebreide tandarts PZP is de vergoeding 100% tot maximaal 1820,00 voor alle tandheelkundige hulp tezamen, per persoon, per kalenderjaar.vergoeding voor orthodontie? Vanaf 21 jaar is de vergoeding eveneens 100%, maar met een maximum van 1.500.
Pytje schreef:ik was ook laat met een beugel (had om mn 17e nog een melkkies). En had toen op mn voortanden doorzichtige/witte slotjes laten zetten. Ze kostten wel meer (werd toen vergoed, misschien even je verzekering bellen?), maar het viel ontzettend minder op!! Kan ze je aanraden.
W_W schreef:Bij Menzis krijg je het ook helemaal vergoed met de 3e aanvullende verzekering voor je tanden. (weet zo niet hoe het heet)
Heb het uitgezocht omdat ik ook een beugel wil, mij werd menzis aangeraden door mijn ortho.
Succes!
gabyfedde schreef:W_W schreef:Bij Menzis krijg je het ook helemaal vergoed met de 3e aanvullende verzekering voor je tanden. (weet zo niet hoe het heet)
Heb het uitgezocht omdat ik ook een beugel wil, mij werd menzis aangeraden door mijn ortho.
Succes!
Je krijgt maximaal 1500 vergoed, kijk maar op site Menzis.
vonneke schreef:zoals ik het nu lees bij Menzis, krijg ik 1500 euro vergoed, daar ga ik morgen eens voor bellen!
Want dan stap ik over van CZ naar Menzis