pols recht gezet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

pols recht gezet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 20:56

Heej, ik ben vandaag terug gekomen uit het ziekenhuis, mijn pols is recht gezet.
Ze hebben een stuk uit mijn heup gehaald en in mn pols gezet. ik ben sinds 12 uur thuis.
ik heb gister de hele middag liggen huilen van de pijn, en nu doet het steeds meer pijn..
ik heb een heel zwaar gips, mijn vingers zijn opgezwollen, en mijn hand ook.
Ik vind dr niets aan, en heb dr door de pijn spijt van. Iemand tips om leuke dingen te doen die kunnen met gips?

(ik typ nietzoveel, ik gfa zo op mn bed liggen, met 1 hand typen is vermoeiend, sorry voor de typfouten Knipoog)

garny95

Re: pols recht gezet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:57

jee, klinkt heftig zeg, volgens mij moet het met de dag beter gaan en moet je nu door de zure appel heen. Lastig !! Sterkte met je herstel.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:00

heb je niks pijnstillends gekregen?

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 09:05

om de 4 uur mag ik 2 pijnstillers, maar na 2 uur begint het alweer te branden enzo.
mijn hele arm is volgensmij een grote blauwe plek geworden..

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:19

Ik heb een aantal jaren geleden mijn enkel verbreizeld, en kan me dus zo'n beetje voorstellen wat je voelt.
Bij mij was de enkel aan de binnenzijde verbreizeld, en aan de buitenzijde 3 x gebroken. Auw.
Houd moed, De pijn gaat echt wel zakken. Als je botvlies geraakt is tijdens een operatie is dat altijd erg pijnlijk, maar het zakt echt wel weer.
Het zijn nu een aantal slechte dagen, die je straks weer vergeet als je pols eenmaal rechtstaat en funcioneerd zoals het hoort.
Beterschap

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 09:14

git schreef:
Ik heb een aantal jaren geleden mijn enkel verbreizeld, en kan me dus zo'n beetje voorstellen wat je voelt.
Bij mij was de enkel aan de binnenzijde verbreizeld, en aan de buitenzijde 3 x gebroken. Auw.
Houd moed, De pijn gaat echt wel zakken. Als je botvlies geraakt is tijdens een operatie is dat altijd erg pijnlijk, maar het zakt echt wel weer.
Het zijn nu een aantal slechte dagen, die je straks weer vergeet als je pols eenmaal rechtstaat en funcioneerd zoals het hoort.
Beterschap

Gelukkig wel, dat het later beter word Lachen
Klinkt niet zo goed, je enkel..
Vrijdag mag ik een ligter gips, dan gaan gelijk mijn hechtingen er uit.
Dan heb ik gelijk nog een probleem, ik kan er écht niet tegen als er dingen 'in of uit mij worden gehaald' (om het zo te zeggen..Tong uitsteken)
Daar zie ik dus heel erg tegen op.. Maar ik ga dan denk ik even liggen, en niet kijken, het zijn 2x 4 hechtingen, dus het zal niet zo heel lang duren.
Ik ben gister ook geschrokken, want ik mijn heup hadden we 1 hechting verwacht, gingen we even kijken, zat er een snee van 5 á 6 cm in.. Tong uitsteken
Maar ik laat het allemaal maar even over me heen komen, over 6 weken kan ik weer normaal douchen (ik ga nu naar de kapper om mijn haar te laten wassen.. Tong uitsteken)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 09:22

Ik heb twee jaar geleden ook me arm gebroken gehad en had echt heel veel pijn de dag na me operatie. Me moeder heeft 3 keer na het ziekenhuis gebeldt en toen mogt ik zwaardere medicijnen. En die sloegen goedaan !

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:24

Jullie hadden gelijk, mijn pijn is zo goed als weg! Tong uitsteken
Maar nu is het jeuk, heel veel jeuk! Ik neem soms een pijnstiller, die nemen de jeuk een beetje weg, voor een uurtje..Tong uitsteken
Maarja, ik kan er niet met een brijnaald in gaan lopen doen, dan ben ik bang dat ik mijn wond open krab, haha leuk joh, in het gips zitten..Tong uitsteken

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:27

Breinaald erin moet je écht niet doen nee. Mij werd het toen ik een gipspoot had wel aangeraden, nou ik heb het geweten; de littekens staan er nog. Doordat de huid week wordt maak je heel snel wondjes als je ergens mee in je gips poert. Gewoon vanaf blijven en hopen dat het snel weggaat. Nagelbijten / Gniffelen

Heel veel sterkte!