git schreef:Ik heb een aantal jaren geleden mijn enkel verbreizeld, en kan me dus zo'n beetje voorstellen wat je voelt.
Bij mij was de enkel aan de binnenzijde verbreizeld, en aan de buitenzijde 3 x gebroken. Auw.
Houd moed, De pijn gaat echt wel zakken. Als je botvlies geraakt is tijdens een operatie is dat altijd erg pijnlijk, maar het zakt echt wel weer.
Het zijn nu een aantal slechte dagen, die je straks weer vergeet als je pols eenmaal rechtstaat en funcioneerd zoals het hoort.
Beterschap
Gelukkig wel, dat het later beter word 
Klinkt niet zo goed, je enkel..
Vrijdag mag ik een ligter gips, dan gaan gelijk mijn hechtingen er uit.
Dan heb ik gelijk nog een probleem, ik kan er écht niet tegen als er dingen 'in of uit mij worden gehaald' (om het zo te zeggen..
)
Daar zie ik dus heel erg tegen op.. Maar ik ga dan denk ik even liggen, en niet kijken, het zijn 2x 4 hechtingen, dus het zal niet zo heel lang duren.
Ik ben gister ook geschrokken, want ik mijn heup hadden we 1 hechting verwacht, gingen we even kijken, zat er een snee van 5 á 6 cm in.. 
Maar ik laat het allemaal maar even over me heen komen, over 6 weken kan ik weer normaal douchen (ik ga nu naar de kapper om mijn haar te laten wassen..
)