Ze zeggen dat water je lichaam zuivert, dus ik denk dat het water de afvalstoffen uit je lichaam meeneemt en dat moet er ook uit, dus ik denk dat je daardoor vaker naar de wc moet.
Ik heb hetzelfde, het is logisch dat je van drinken naar de wc moet, maar van thee moet ik altijd veel sneller/vaker. Ben benieuwd hoe dit zou kunnen komen!
Donkere thee zorgt ervoor dat je veel water uit je lichaam kwijt raakt.. Geen idee.. Is toch gewoon water met een smaakje?? Zal wel door iets in het smaakje komen..
ikd enk niet dat het gewoon door vocht komt... want als ik de even hoeveelheid maar dan in water drink hoef ik niet zo vaak en zo snel als met thee naar de wc.... Ik vraag het me nou nog steeds af wat in die thee zit....
Als ik groene thee drink kan ik de klok erop gelijk zitten. Een half uurtje nadat ie op is moet ik altijd naar de toilet hobbelen. Bij zwarte thee of rooibos heb ik dit niet.
Thee brengt de nieren in beweging, daarom zeggen ze ook vaak dat als je 's ochtends thee drinkt het goed is zodat je nieren goed op gang komen in de ochtend.