Nou heeft mijn psychiater mij verteld dat antidepressiva goed zouden kunnen helpen, alleen weet ik het zelf niet.
Mijn moeder gebruikt het al jaren en vind dat het geen bal helpt en ik zie haar elke keer gestressed zijn op het moment dat ze weer een nieuw potje moet halen. De psychiater zegt dat ze vaak te horen heeft gekregen dat mensen het liever eerder hadden gehad. Mijn vriend werd pissig, omdat ze meteen weer met medicijnen aan komen, terwijl nog niet duidelijk is wat er nou precies aan de hand is.
Volgens de psychiater ben ik niet depressief, is het ook geen seizonsgebonden depressie, maar wat het wel is kan niemand mij vertellen.

Thuis is het onbegrip groot. Ik ben geen prater, zeker niet wanneer het om mijn ouders gat en wanneer ik met hun moet gaa praten. Ik weet het even niet meer. Maandag ga ik naar Canter Equipment voor een bodyprotector (dat had ik vd week afgesproken) en gister hebben mijn vriend en ik besloten zaterdag alsnog naar het 15jarig jubileum te gaan van Thunderdome (hardcore feestje). Dit tezamen brengt echter weer ZEER veel onbegrip met zich mee. Mijn moeder snapt namelijk niet dat ik dat beide wel kan en niet druk bezig ben met afstuderen...

Denken jullie dat het helpt? En wat zijn de klachten waarbij het bij je helpt (of niet)? En welke gebruik je (soort of naam)?