Ik hoop dat dit hier goed staat want het is nogal 'medisch'

Toen ik een klein babytje was zoog ik altijd op m'n linkerhand onder de knokken van het uiteinde van m'n wijsvinger. Lekker ingewikkeld

Dat werd toen zeg maar altijd een 'zuigvlek'. Ik heb vroeger blijkbaar zo hard gezogen dat daar het vel een beetje omhoog is gaan groeien zodat je zeg maar een licht bobbeltje ziet/voelt.
Nou kwam dat dus eens per jaar terug dat ik daar weer op precies die plek daarop begon te zuigen en dat het helemaal paars werd precies op die bult.
Wij naar de dokter toen geweest en het zou vanzelf zeg maar over gaan.

Alles gedaan, Leukoplast erop getaped, pleisters, verband, en op een gegeven moment ging die zuigvlek weer weg.
Nu heb ik dat nog wel is, zo een keer in de 1,5 á 2 jaar en ook op dit moment.
Ik heb al met handschoenen geslapen, open geprikt een klein beetje, pleisters, waterdichte pleisters, maar het gaat maar niet weg!
Het wordt zelfs steeds erger. Als ik smorgens op sta en ik kijk naar m'n hand en ik zie dat het een beetje weg trekt denk ik van: Yes ik heb van8 niet gezogen op m'n hand. Maar in de verloop van de dag wordt die echt super donker paars, en als ik iets pak dan trekt het gruwelijk! De bult is daarbij niet groter geworden ofzo.
Ik wil er ook mee naar de dokter gaan in deze week, maar misschien herkent iemand dit ofzo, of weet iemand wat je er mee aan kan want het zit er nu al weer 3 weken.
Hier een plaatje ervan (ahah gelukkig ziet die er op de foto's al minder paars uit als dat die er nu uit ziet)

Groetjes, Maxime

Edit: Normaal is m'n hand gwn normaal hoor behalve als je heel goed kijkt