Ziek worden voor de kerst..??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Ziek worden voor de kerst..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 22:20

Ja hoor... iedereen is al ziek geweest, en ik ben altijd 1 van de laatste..
En het zal weer eens niet waar zijn.. ik heb het gevoel dat ik ziek ga worden...

Ik heb al een paar dagen een BLEH- gevoel.. niet ziek, niet misselijk, maar wel bleh...
Soms heb ik verschrikkelijke honger, en als ik wat aan t eten ben heb ik ineens weer genoeg..
Echt misselijk ben ik niet, maar mijn maag heeft het wel zwaar.. oprispingen en boeren doe ik wel..
Hoofdpijn komt opzetten, en is weer weg..
Hartslag is iets versneld, bloeddruk normaal..
En ben moe... zou de hele dag kunnen slapen..

Ik slik expres vitamine pillen erbij, al 5 weken, omdat ik niet met de kerst ziek wil zijn..
Ik heb het idee dat mijn lichaam aan het vechten is tegen dit (griepvirus?)..

Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren????

Ir111

Re: Ziek worden voor de kerst..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:22

Kerst is pas over 2 weken?? Als je je nu niet lekker voelt, vrij nemen, in bed gaan liggen en uitrusten.

Beterschap! Lachen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:27

Ik ben ook standaard ziek met Kerst Huilen van het lachen Ik zit nu al enorm te snotteren, dus hopelijk valt het ziekzijn dit jaar eerder!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 22:33

Ir111 schreef:
Kerst is pas over 2 weken?? Als je je nu niet lekker voelt, vrij nemen, in bed gaan liggen en uitrusten.

Beterschap! Lachen

Bedankt!!
Kerst is idd pas over 2 weken, maar ik ken mezelf en weet dat het enige tijd duurt voor het echt toeslaat..
Vrij ben ik gelukkig altijd, maar moet natuurlijk wel elke dag naar mijn paardje.. en daar is het altijd kil en koud, bovendien tocht het.. niet bij zijn box (!), maar wel op stal..
Niet echt bevordelijk dus..

Maar ik vroeg me af hoe lang de mensen last hebben gehad van het griepvirus..?
Paar dagen? Week? 2 weken?...
En hebben jullie verder nog tips.., behalve goed eten en slapen??

(ik heb momenteel ook een hoop aan mijn hoofd, en dat zal ook vast mee spelen!!)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:52

Ik ben 2maanden vaak ziek geweest,dan ging het goed en dan weer eens mis. Maar waarom zou het een ramp zijn om nu ziek te zijn? Beter dan nu ziek zijn en wellicht genezen met kerst dan het proberen te verdringen en ziek te zijn met kerst

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:54

Ik heb ook soms dat ik gewoon misselijk ben en koppijn heb. Ik kan nu niet ziek worden en met de kerst ook niet, kan pas echt in het nieuwe jaar ziek worden, maar bij mij is het niet dagelijks ...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 23:06

@amaris...

Is juist niet erg om nu ziek te zijn... althans.. als het toch komt, juist liever nu.. ik kan het maar gehad hebben.

Maar ik weet dat het bij mij altijd even duurt voor het door zet.. en denk dat ik daarom met de kerst ziek zal zijn.. Ziek
Liever nu ziek en dan fit, uiteraard... maar ik heb wat dat betreft altijd pech.. Frusty

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 23:08

femmefatale1 schreef:
@amaris...

Is juist niet erg om nu ziek te zijn... althans.. als het toch komt, juist liever nu.. ik kan het maar gehad hebben.

Maar ik weet dat het bij mij altijd even duurt voor het door zet.. en denk dat ik daarom met de kerst ziek zal zijn.. Ziek
Liever nu ziek en dan fit, uiteraard... maar ik heb wat dat betreft altijd pech.. Frusty

Troost je,vroeger was ik voor alle leuke activiteiten ziek. Heb juist het laatste schoolfeest gemist(school ging dicht) in de lagere school,zat thuis met klierkoorts

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 00:24

ernaar luisteren dat je ziek bent, dan ben je er ook weer gauwer van af.
helaas ben ik al langer ziek dan dat je ziek kan zijn en dus ook met de kerst.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 12:50

Klinkt bekend, heb precies hetzelfde gehad vorige week. Daar is het ook bij gebleven voor mij, heb veel aspirientjes gegeten en ben er nu weer bovenop (hoewel ik nog wel 'vol' klink, maar voel me verder kiplekker). Lachen
Hopen dat het meevalt! Ach gut

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 15:18

Idd heel vreemd.........
Heb gisteren avond alsnog een pijnstiller ingenomen ivm de hoofdpijn, en vrij vroeg naar bed gegaan..
Vandaag heerlijk uit geslapen... en je raad het niet..

Ik voel me weer kip lekker..!!!
Na een aantal dagen mezelf gevoeld te hebben als of ik door een mangel gehaald werd.. vandaag voel ik me zo fit..!!

Wat overigens niet weg neemt dat ik het nog even lekker rustig aan doe... het is al druk genoeg overal.. ook in mijn hoofd, maar.. in januari is alles weer wat rustiger..

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:53

Ik begin het nu pas te krijgen, iedere keer hoofdpijn idd en voel me gewoon niet 100%. En dat terwijl bij ons nu de kerstdrukte al begint en iedereen eigenlijk onmisbaar is. Dat heb ik altijd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:38

Niet te vroeg juichen hoor Knipoog Bij mij uitte deze griep zich als 3 dagen ziek, 2 dagen prima in orde, 2 dagen ziek, 1 dag prima in orde, 3 dagen ziek etc etc. Heel frustrerend dus!
Lijk er nu eindelijk definitief overheen. Hoop voor jou dat je het virus toch niet helemaal had, en dat je de dans verder ontspringt Ja

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:50

femmefatale1 schreef:
Idd heel vreemd.........
Heb gisteren avond alsnog een pijnstiller ingenomen ivm de hoofdpijn, en vrij vroeg naar bed gegaan..
Vandaag heerlijk uit geslapen... en je raad het niet..

Ik voel me weer kip lekker..!!!
Na een aantal dagen mezelf gevoeld te hebben als of ik door een mangel gehaald werd.. vandaag voel ik me zo fit..!!

Wat overigens niet weg neemt dat ik het nog even lekker rustig aan doe... het is al druk genoeg overal.. ook in mijn hoofd, maar.. in januari is alles weer wat rustiger..

Fijn dat je je weer beter voelt maar net zoals voorgaande zeiden,niet te vroeg juichen.
Helaas ben ik ook weer ziek,hondsberoerd en net boven de pot gehangen,het moet weer eens lukken Koe