Borstlifting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 15:34

is er hier iemand die zijn borsten heeft laten liften? en hoe is dat in zijn werk gegaan en wat is het resultaat? ik hoef geen foto's te zien hoor haha Tong uitsteken

ik ben ik korte tijd heel erg afgevallen en daardoor is mijn voorgevel er niet beter op geworden.. ze hangen er maar wat bij en ik wil der wat aan laten doen.. het zijn nu zeg maar lege hangende zakjes.. en als je er in knijpt lijkt het net een zakje smurfensnot Clown
zit er dan ook aan te denken om de boel wat op te laten vullen en omhoog te hijsen

dussss ervaringen gevraagd please Tong uitsteken

Napie

Re: Borstlifting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:19

Ik heb een borstlift/ borstverkleining gehad. Nu al weer 12 jaar geleden. De littekens zijn als dat van een verkleining: rond de tepel, een snede van de tepel naar beneden aan de onderkant van je borst en langs de gehele onderzijde (beetje als een ankervorm zeg ik altijd maar) De operatie is mij toen heel erg meegevallen. Weinig pijn en snel herstel. Het resultaat is prachtig. De chirurgen van tegenwoordig kunnen zo mooi fijn hechten, bij mij zie je er weinig van. Ik zie trouwens heel veel borsten op mijn werk (kraamafdeling ziekenhuis) en sowieso zie ik eigenlijk nooit lelijke correcties.
Met opvullen heb ik niet veel ervaring. Ga gewoon eens praten met je huisarts wat er mogelijk is bij jou.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 13:29

Das interessante topic. Ik heb ook hetzelfde probleem terwijl ik hartstikke jong ben. Blijkbaar heb ik altijd verkeerd gedacht dat alleen oudere vrouwen last van hebben.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 15:15

Goldenflower schreef:
Das interessante topic. Ik heb ook hetzelfde probleem terwijl ik hartstikke jong ben. Blijkbaar heb ik altijd verkeerd gedacht dat alleen oudere vrouwen last van hebben.

haha nee hoor ook jonge bloempjes hebben daar last van Tong uitsteken
ik heb al het een en ander uitgezocht maar het word voor mij denk ik toch een vergroting/vulling zodat ze vanzelf omhoog gelift worden