Ga over 2 weken weer een piercing laten zetten, en ik val meestal flauw.
Eigenlijk vind ik dat niet zo'n probleem.

Dus.. De vraag is simpel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Oh das wel erg gaaf
Heb je meerdere piercings? Het ligt er natuurlijk aan waar je de piercing gaat laten zetten, anders heb je wellicht vergelijkingsmateriaal.
Wat je anders ook zou kunnen vragen is of ze een paar ijsklontjes in een theedoek willen platmeppen en dat er eerst ff opleggen. Zo is het ooit eens bij één piercing van mij gegaan, heb er echt niets van gevoeld, huid was licht verdoofd door de kou.
Succes in elk geval
Esmeralda schreef:nou daar kom ik hoor, ben bijzonder blond in het beeld plaatsen van piercins bij bepaalde namen. Dat labret weet ik, maar de rest???????????
O en je kan ook plantival gebruiken of rustival. Allebei bij kruitvat of drogist te halen
Anthea schreef:Esmeralda schreef:nou daar kom ik hoor, ben bijzonder blond in het beeld plaatsen van piercins bij bepaalde namen. Dat labret weet ik, maar de rest???????????
O en je kan ook plantival gebruiken of rustival. Allebei bij kruitvat of drogist te halen
Snakebite
Industrial
Is niet m'n eigen oor btw.![]()
@Nathalie; Ik durf het dus ook ééécht niet.M'n labret deed absoluut geen pijn oid, maar meestal moet ik bij m'n piercer toch wel 3 kwartier oid wachten. Dat kán ik gewoon niet, val dan al bijna flauw van de zenuwen.
Esmeralda schreef:Bedankt![]()
Maar die ene zit dan toch ook al in je kin ( onder lip ergens?)
Ilse schreef:Hihi ik zie in je profiel dat je ze al hebt, ben benieuwd of je nu flauwgevallen bent?
Ik twijfel zelf nog over een tongpiercing, volgens mij doet dat echt mega pijn