Iets dat 'kalmerend' werkt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Iets dat 'kalmerend' werkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:04

En nu heb ik het niet over zware drugs oid. Huilen van het lachen
Ga over 2 weken weer een piercing laten zetten, en ik val meestal flauw.
Eigenlijk vind ik dat niet zo'n probleem. Clown Maar het zijn in principe 2 piercings en ze moeten perse in 1 keer gepierced worden. Maarrr; Als ik flauwval na de 1e, wil mijn piercer niet gelijk de andere nog zetten. Is ook logisch.
Dus.. De vraag is simpel. Clown Is er iets waarvan je rustig/kalm van word? Lachen

Futurefox

Re: Iets dat 'kalmerend' werkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:07

valeriaan pilletjes. Is gewoon te koop bij de etos en kruidvat etc.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:38

Eh, geen piercing laten zetten? Clown

Waar ga je ze laten zetten? Tepels?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:45

Ik ben 14. Clown
Snakebite. Tong uitsteken

@Futurefox; bedankt! Lachen Zal maandag/dinsdag eens kijken naar die dingen. Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:47

Oh das wel erg gaaf Ja

Heb je meerdere piercings? Het ligt er natuurlijk aan waar je de piercing gaat laten zetten, anders heb je wellicht vergelijkingsmateriaal.

Wat je anders ook zou kunnen vragen is of ze een paar ijsklontjes in een theedoek willen platmeppen en dat er eerst ff opleggen. Zo is het ooit eens bij één piercing van mij gegaan, heb er echt niets van gevoeld, huid was licht verdoofd door de kou.

Succes in elk geval Lachen

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 00:48

Moet ik je handje komen vasthouden Tong uitsteken?

Nee zonder gekheid.. er is er zat voor, ga langs de kruidvat, apotheek, er is zat daarvoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 01:09

Quellian schreef:
Oh das wel erg gaaf Ja

Heb je meerdere piercings? Het ligt er natuurlijk aan waar je de piercing gaat laten zetten, anders heb je wellicht vergelijkingsmateriaal.

Wat je anders ook zou kunnen vragen is of ze een paar ijsklontjes in een theedoek willen platmeppen en dat er eerst ff opleggen. Zo is het ooit eens bij één piercing van mij gegaan, heb er echt niets van gevoeld, huid was licht verdoofd door de kou.

Succes in elk geval Lachen

Ik heb een labret en een industrial. Lachen
Bij m'n industrial hadden ze zo'n spray gebruikt, maar die deed juist meer pijn dan de labret.
Bij de labret heb ik geen spray oid gehad, maar daar voelde ik ook niks van. Moest in ademen & uit ademen, voor ik het wist zat ie erin. Word alleen zo verschrikkelijk misselijk van m'n eigen zenuwen. Huilen van het lachen Het doet geen pijn oid, maar ik ben heel zenuwachtig enzo, dan ga ik flauwvallen en daarna kots ik even alles onder. Huilen van het lachen (Was overigens de eerste die ging kotsen zei ze. ROFL )

En Marleen, heb je dat filmpje al gekeken van toen ik flauwviel? Huilen van het lachen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:46

nou daar kom ik hoor, ben bijzonder blond in het beeld plaatsen van piercins bij bepaalde namen. Dat labret weet ik, maar de rest???????????
O en je kan ook plantival gebruiken of rustival. Allebei bij kruitvat of drogist te halen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:05

Ik ben ook wel benieuwd wat voor piercing dat is.

Bij mijn laatste piercing was ik ook heel erg zenuwachtig. Nu zat de piercingshop waar ik t liet zetten tegenover de discotheek waar vriendlief werkte en ik die avond zat. We gingen samen 'even' een piercing laten zetten en ik met mijn stomme kop zei dat hij eerst mocht. Toen durfde ik dus niet meer. Haha!
Dus weer terug gegaan, even rustig wat gedronken... Weer terug, maar durfde wéér niet.. Maar omdat toen verschillende vrienden van buitenaf zagen dat ik daar zat, schaamde ik me een beetje dat ik wéér wegliep omdat ik niet durfde... Bloos Dus ik wilde snel weer terug om te laten zien dat ik níet zon watje ben. Clown
Gelukkig is de vrouw van de piercer arts en die heeft het toen verdoofd. Ze wilde het eigenlijk niet doen, maar ik was zóó bang.... Clown

Bij mij helpen al die homeopatische middeltjes niet bij echte stress. Dus die pilletjes die hierboven staan werkten voor mij ook totaal niet.
Wat voor mij t beste hielp was een slok alcohol en een stuk of 10 vrienden die zagen dat ik niet durfde.... Haha. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:20

Esmeralda schreef:
nou daar kom ik hoor, ben bijzonder blond in het beeld plaatsen van piercins bij bepaalde namen. Dat labret weet ik, maar de rest???????????
O en je kan ook plantival gebruiken of rustival. Allebei bij kruitvat of drogist te halen

Snakebite
Industrial
Is niet m'n eigen oor btw. Clown

@Nathalie; Ik durf het dus ook ééécht niet. Clown M'n labret deed absoluut geen pijn oid, maar meestal moet ik bij m'n piercer toch wel 3 kwartier oid wachten. Dat kán ik gewoon niet, val dan al bijna flauw van de zenuwen. Huilen van het lachen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 23:37

valeriaan idd Lachen
word ook veel gebruikt bij examenstress, of afrijstress..
het verlaagd de stress, maar je blijft wel 100% bij (dus bij bijv. examens 100% geconcentreerd!)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 23:40

Wil je echt iets kalmerends? Of iets dat de zenuwen wat minder maakt? Want dan kan je ook aan Bach Rescue remedie denken. Niet echt kalmerend, maar de 'stuiterballen' verdwijnen er mee.
Overigens, succes maar piercings (en zeker deze) zijn niet mijn ding.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 00:21

bach rescue remedie Knipoog zijn homeopatische druppels.. Bij mij werken ze heel goed als ik een presentatie voor de klas moet houden.. en geloof me .. dan ben ik erg zenuwachtig Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 01:10

Bach rescue remedie is dan denk ik beter voor mij. Ja
Bedankt Lachen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 10:50

Anthea schreef:
Esmeralda schreef:

Snakebite
Industrial
Is niet m'n eigen oor btw. Clown

@Nathalie; Ik durf het dus ook ééécht niet. Clown M'n labret deed absoluut geen pijn oid, maar meestal moet ik bij m'n piercer toch wel 3 kwartier oid wachten. Dat kán ik gewoon niet, val dan al bijna flauw van de zenuwen. Huilen van het lachen

Bedankt Knipoog
Maar die ene zit dan toch ook al in je kin ( onder lip ergens?)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:53

Bach Remedy Rescue spray werkt bij mij altijd!
Ik kan behoorlijk zenuwachtig zijn voor mijn wedstrijden en dan gebruik ik ook altijd de bach spray!
Ik spray dan overigens wel de hele dag door en niet alleen vlak voor de wedstrijd anders helpt het nog geen drol Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 18:19

Esmeralda schreef:
Bedankt Knipoog
Maar die ene zit dan toch ook al in je kin ( onder lip ergens?)

Jup, heb er dan 3 daar. Clown

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 00:05

Nee schat, ik heb het filmpje nog niet gezien dat je flauwvalt, dat durf ik niet, haha. Maar ik wil je steunen, dan hoef je niet in je 1tje flauw te vallen Lachen Duivel

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:53

Halve fles Sambuca Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 12:00

Oké nu heb je hem allang enzo, maar als je deze week hier je tongpiercing gaat laten zetten en je hebt niet van pilletjes, dan zou ik zeggen 10 keer héél diep in en uit ademen. Helpt ook. Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:47

Hihi ik zie in je profiel dat je ze al hebt, ben benieuwd of je nu flauwgevallen bent? Knipoog

Ik twijfel zelf nog over een tongpiercing, volgens mij doet dat echt mega pijn Nagelbijten / Gniffelen

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 17:04

Ilse schreef:
Hihi ik zie in je profiel dat je ze al hebt, ben benieuwd of je nu flauwgevallen bent? Knipoog

Ik twijfel zelf nog over een tongpiercing, volgens mij doet dat echt mega pijn Nagelbijten / Gniffelen

Mijn tongpiercing(had er 1,nu niet meer) is gestoken door een vriend van me die een zaak heeft gehad in piercings en tattoo's dus hij had er wel kennis van en ik weet nog duidelijk dat ik die naald doorheen mijn tong had,was best een grappig gezicht. Clown Buiten wat bloeden heb ik er totaal GEEN last en pijn van gehad

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 18:01

Valeriaan helpt misschien wel dat je rustig blijft en dat je er niet zo aandenkt?

_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:34

Bach Bloesem Rescue Knipoog

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:38

valdispert blijkt heel fijn te zijn Lachen