Erg veel pijn in bekken/heup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Erg veel pijn in bekken/heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 17:44

Sinds 2 weken loop ik bij de chiropractor en daar waren ze er achter gekomen dat mijn bekken scheef staat, en er nogal wat drukkingen in mijn rug zitten.

Mijn bekken wordt nu weer rechtgezet en ik dacht vandaag na 2 weken niet rijden wel weer even op mijn paard te kunnen stappen.
Ik heb gewoon rustig gestapt ene klein stukje gedraafd.
maar nog geen 5 min. nadat ik weer was afgestapt begon ik pijn in mijn bekken/heup te krijgen.

Maar het wordt nu telkens erger Verward met lopen doet het behoorlijk pijn en mijn been voelt een beetje vaag.

zou dit een reactie kunnen zijn op het rechtzetten van mijn bekken en dat ik doordoor zo'n pijn krijg van de korte tijd rijden?

alvast bedankt voor de reacties Lachen

Nickeltje

Re: Erg veel pijn in bekken/heup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 17:46

Weet je zeker dat je een goede chiropracter hebt?
Iedereen kan namelijk een bord in de tuin zetten en een naam in het telefoonboek met dat hij chiropracter is...

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 17:48

ja ik heb een hele goede chiropractor Lachen (heel veel mensen die ik ken ziten daar Lachen )
dus dat is het niet.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 17:50

Vergeet niet dat je spieren nog gewend zijn aan de oude bekkenstand Knipoog Ik zou het dus rustig opbouwen, probeer te voorkomen dat je je spieren overbelast... Want dat doet pas écht zeer.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 17:50

Ok, dat scheelt, ze kunnen namelijk met verkeerd duwen en trekken enzo, heel erg veel verkloten.
En om je eerste vraag te beantwoorden, ja dit kan wel degelijk een reactie zijn op je behandeling.
Zeg het volgende keer, dan kan hij met behandelen iets rustiger doen en kleinere veranderingen willen doen, waardoor je lichaam het misschien iets beter kan verwerken en jij wel kan blijven rijden...

sundancer87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:30

Ik zou als ik jou was gewoon rustig aan doen. Doodat je eigenlijk weer 'recht' bent gezet zijn jou spieren erom heen nog niet gewend aan de stand zo als het nu is. Ik heb er ook last van alleen speelt het bij mij al een tijdje. Ik rij nu helemaal geen paard omdat het momenteel gewoon niet wil Knipoog Dit is dan ook op advies van mijn therapeut..
Succes in ieder geval en hoop voor je dat het snel weer over is...