Hans Anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Hans Anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 22:28

Weet niet of het hier goed staat;

Maar ik heb dus een bril voor veraf (autorijden, tv kijken, computeren). Laatst heb ik een nieuwe bril gekocht in Dordrecht (daar woonde ik toen nog) dat is ongeveer 4 maanden geleden. Sinds een week is mijn pootje dus helemaal los (wat achter je oor zit) kortom hij zit gewoon niet meer zoals ie eerst zat.
Nu komt dus het probleem: ik ga dus terug naar de winkel (hier in Zoetermeer) en leg het probleem uit. Uiteraard wordt er gevraag of ie niet gevallen is oid. Nee, dat is ie niet, ik snap zelf ook niet hoe het kan, waarschijnlijk slijtage (maar zo snel al?)
In ieder geval ging de man die mij hielp kijken of ze die monturen nog hadden, die hadden ze niet meer. Hij zeg: dan moet je maar naar Dordrecht gaan en als ze ze daar niet hebben moeten ze van een ander filiaal komen, maar we kunnen je ook niet helpen want we hebben je gegevens niet?

Dit heb ik dus al vaker gehoord en ik baal hier gewoon van, nou zit er dus niks anders op om speciaal naar Dordrecht te gaan voor die bril...
Ik snap het niet, ze hebben toch een systeem met computers, dus dan kan je die gegevens toch zenden naar een andere vestiging?

geral

Re: Hans Anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:40

Ik had 4 jaar geleden een bril bij HA gekocht in Tiel.
Na de verhuizing ging mijn bril stuk, naar HA in Apeldoorn en kreeg gewoon een nieuwe bril, helaas moest ik wel een ander montuur uitzoeken.
Vond dat geen probleem en alles is dus gratis opgelost.
Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 22:44

Oh dat is wel netjes dan. Ik ga van de week ook nog ff terug om nog wat dingen te vragen, want vind het wel vreemd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 00:36

Bij mij viel eventjs terug het glas uit mn bril Haha! dat schroefje wat het montuur bij elkaar houd was eruit gevallen.
Ik ben terug gegaan naar HA, ze vroegen niets maar repareerden hem meteen.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 01:07

HA heeft afgelopen maanden een nieuw computersysteem gekregen. En hierdoor zijn er inderdaad een aantal gegevens verloren gegaan. Erg jammer maar niet heel dramatisch.
Hij kan btw best even bellen met een filiaal of ze dat montuur nog hebben. Dan kan het over de interne post en is het 2 à 3 dagen later in het filiaal waar jij het wil hebben.
Ook weten ze dondersgoed dat dat hun montuur is hoor dus laat je niet zomaar afschepen en ga niet het werk voor hun doen...

mijn vriend werkt toevallig voor Hans Anders in de regio Oost

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:54

Anique_Vaandrig schreef:
Bij mij viel eventjs terug het glas uit mn bril Haha! dat schroefje wat het montuur bij elkaar houd was eruit gevallen.
Ik ben terug gegaan naar HA, ze vroegen niets maar repareerden hem meteen.

Zoiets heb ik ook een keer gehad! Vind het altijd nette service!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:03

Mijn ervaringen bij Hans Anders zijn juist heel goed. Waarom bel je zelf niet even naar Dordrecht en legt het uit.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:57

Beetje vreemd indd Verward Volgens mij is over het algemeen service bij HansAnders wel goed, iig voor brillen wel.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 21:52

Nou had het verhaal aan me moeder verteld en die is vandaag in Dordt langsgeweest en heeft het uitgelegd. Ze vonden het ook erg vreemd, dus hebben ze naar Zoetermeer gebeld en nu gaan ze het montuur opsturen en kan ik van de week dus me bril laten maken. Dus waarom ze eerst nou zo moeilijk gingen doen? Maar gelukkig is het toch nog opgelost (voor zover het eruitziet) Knipoog

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:21

Gelukkig maar kun je weer positief de wereld in kijken.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 22:23

Haha ja idd, maar anders was ik deze week zelf nog teruggegaan om te vragen waarom het nou niet kan, maar ik was gisteren zo overdonderd Bloos