Liefdesverdriet, lichamelijk ziek?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Liefdesverdriet, lichamelijk ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 13:23

Mijn vriendin heeft het afgelopen maandag op een brute manier uitgemaakt, na 19 maanden. Sindsdien ben ik dus al ziek. Overgeven, hoge temperatuur, hoesten, misselijk, buikpijn, niet kunnen slapen, niet kunnen eten.

Zit dit tussen m'n oren?

Jip_123

Re: Liefdesverdriet, lichamelijk ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:37

Dat ziet deels tussen je oren. Je voelt je niet fijn en dan ga je op bed liggen en dan krijg je van het huilen hoofdpijn etc.
Geen honger hebben heeft daar ook mee te maken.

Je kan je er echt lichamelijk ziek van voelen, heb nu ongeveer hetzelfde, alleen ben ík degene die het misschien uit gaat maken Scheve mond

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:50

je kan zeker lichamelijk ziek zijn van liefdesverdriet... Ik heb geen liefdesverdriet om mijn relatie, want die gaat goed, maar ik heb "hetzelfde" met mijn hond, die ik wegens het niet meer hebben van een oppas tijdens werktijden in het hoge noorden bij mijn ouders heb moeten brengen... ik mis haar vreselijk... en ik heb er ook lichamelijke klachten van...

Dus stress/verdriet kunnen zeker lichamelijke klachten veroorzaken... heel veel sterkte!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 13:53

Dankjulliewel.

Alleen had ik al klachten voordat ze het uitmaakte, kan het dan nog steeds?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 14:04

tja... als je het al aan voelt komen, dan kan het zijn dat je onbewust toch al daarop reageert...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 14:06

Banjer schreef:
tja... als je het al aan voelt komen, dan kan het zijn dat je onbewust toch al daarop reageert...

Zoiets dacht ik dus ook al, maar het kwam totaal onverwacht. We hebben een heel fijn weekend gehad, bij mijn ouders Sinterklaas gevierd, nog wezen winkelen, bij mijn paard geweest, in de regen gedanst en gezoend en alles en het was zo fijn..

's Avonds kon ik alleen nog maar overgeven, toen heeft ze me gesteund, is ze bij me gebleven.
En maandag was het ineens over. Ze vond me niet meer leuk en ze wilde geen relatie meer.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 14:11

Als je voor die tijd al moest overgeven denk ik dat je gewoon een griepje hebt, maar dat maakt het verdriet om je vriendin natuurlijk niet minder. Rot blijft het altijd. Heel veel sterkte!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 14:59

Jeetje wat vreemd, zo plotseling.
Je kan daar zeker lichamelijk ook ziek van worden. Ja

Als ik me emotioneel niet helemaal goed voel krijg ik bijvoorbeeld snel last van eczeem en jeuk. Heb ik een deadline van een verslag, zit ik er weer onder, gewoon van de stress. Echt vervelend, ben er nu ook ziek van en dus thuis.

Maar ontopic weer, heel veel sterkte meid!