Fijn als je de tijd neemt om dit te lezen, en anders niet

Gistermiddag had ik gym, en we gingen rugbyen. Er lag een dikke mat op de grond en ik ging er half op staan en half naast. Daarbij verzwikte ik mijn enkel. Later ging het weer en ik deed volop mee.
Toen ik daarna naar de bus liep stond ik op een steen en het schoot er helemaal in. Ik strompelde verder naar de bus. En toen ik eindelijk thuiskwam had ik zo'n pijn. Ik belde mijn ouders op, ze gaven mij tips en zouden zo snel mogelijk thuis komen uit hun werk.
Naja ik maar op bed gaan, voet op een kussen gelegd en we zouden de volgende dag wel weer kijken.
Vanochtend geeft mijn moeder mij mijn kleding ik en ik wil me omkleden, zij gaat naar beneden om wat eten te maken, ik roep mam ik ben duizelig en op het moment dat zij net eraan komt, val ik flauw door de pijn.
Nou wij naar de dokter, was echt een chagrijnige man. Ik kom daar half aan op krukken en mijn ene voet in een schoen en de andere een halve sok erom. Vraagt hij ook nog welke voet is het

Naja door gestuurd naar het ziekenhuis voor foto's. Er is niks gebroken, maar 5 dagen rust. En dan maandag terug komen.
Bah bah bah wat baal ik hier van, ik kan niks, niet naar school, niet sporten, niet paardrijden.
Bah
Naja