Ik naar de huisarts. Foto's laten maken en bloed laten prikken. kwam niks uit.
Dit is nu eigenlijk wel over, ze zijn alleen nog erg zwak.
Een jaar geleden kreeg ik last van mijn knieen. Ook hiervoor naar de huisarts gegaan.
Ben toen doorgestuurd fysio. Zij wist het ook niet, dus weer terug naar de huisarts.
Toen naar de reumatoloog, ook daar niks te vinden. Weer terug naar de huisarts. Die me weer naar fysio stuurt.
Nu van een andere. Ook hij weet het niet. Weer naar de huisarts, die stuurt me door naar de orthopeed.
Foto's laten maken, niks op te zien. Hij stuurt mij door naar een speciale fysiotherapie in het ziekenhuis.
Hier ben ik nu een paar weken en het gaat eindelijk de goede kant op

Het komt er op neer dat ik ontstabiel ben. Dat heeft te maken met mijn platvoeten, bovenbeenspieren en mijn heup. Dit moet door oefeneningen op te lossen zijn, maar gaat heel lang duren. Maar ik ben al blij dat ze het eindelijk weten.
Vorige week zat ik er echt weer even helemaal doorheen. Ik ging alle dokters en ziekenhuizen af.
Eerst ontstoken oor toen ogen ontstoken. toen de griep die bijna iedereen had (maarja voor iemand die echt nooit ziek is, is dat heel wat

Toen moest ik weer een bultje weg laten halen, want dat was een goedaardige vorm van huidkanker.
En dan nog 2 keer per week naar het ziekenhuis voor therapie. En dat in 1 week met mijn studie erbij.
Gelukkig is bijna alles nu over. Heb nog 4 hechtingen die er woensdag uit gaan.
Morgen word ik gebeld voor de uitslag van het bultje, want die is nog voor de zekerheid getest.
En dan nog 1 keer in de week naar het ziekenhuis.
ik wou dit even kwijt