ooh word er gek van.
laatste tijd word ik elke keer maar weer misselijk. Telkens op het punt van flauw vallen.
Iemand tips of iets wat je dan kan doen of er tegen kan doen?
Hoor het heel graag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Haagsemeid schreef:Pas hier ajb mee op.
Vorig schooljaar werd ik ziek, ze dachten aan blindendarm ontsteking. Dit was het dus niet. Ik kon amper wat eten op het laatst en had af en toe kou aanvallen dat ik gewoon begon te trillen.
Na een maandje ging ik weer terug naar de huisarts. Dacht soms dat ik moest overgeven en soms opeens draaiierig. Ben minder naar school gegaan en heb minder gewinkeld want ik dacht dat ik ziek was.
Op het laatst was het zo erg dat ik al misselijk werd als ik richting winkelstraat liep. In de winkels vloog ik er doorheen en wilde zo snel mogelijk naar huis.
Angst werd geconstateerd. Ik was steeds misselijk en begon te vermijden. Op het laatst kon ik niet meer met de tram en dacht af en toe echt ik moet er nu uit want ik moet spugen.
Heb een jaar bij de psycholoog gelopen en heb medicijnen gehad en heb nu nergens meer last van.
Zo zie je maar het begon met niks en plots had ik het.
Haagsemeid schreef:Mirjam dus ook een soort van claustrofobie?
Denk er eens aan om naar een psych te gaan. In 2008 zit het in het basispakket. Je hoeft echt niet doorgedraaid te zijn om er naar toe te gaan. Maar dingen kunnen soms zo uit de hand lopen.