En dan val je ineens flauw.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

En dan val je ineens flauw.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 19:28

Hè gadver... wat een dag vandaag. Kom vanochtend uit bed, zie dat ik een dikke knie heb doet vreselijk zeer dus ik roep mijn moeder. Die zegt dat ze mijn pa even zal opwachten beneden en ondertussen even haar eten op gaat eten (ze moest naar het werk). Ik bleef even boven, moest nog naar de wc, me aankleden enzovoort. Word ik ineens heel duizelig, krijg zwarte vlekken voor m'n ogen en krijg het gevoel dat ik moet overgeven. Ik denk 'Ik ga maar even boven de wc hangen voor het geval ik dalijk alles onderkots'. Word ondertussen nog duizeliger en het word nog zwarter voor mijn ogen. Ben even op de badrand gaan zitten en heb de wastafel vastgepakt. Het werd maar erger en erger, dus maar even een washandje op m'n hoofd gedaan. Tot daartoe weet ik het en ik voelde op een gegeven moment dat ik op de grond gelegd werd. Mijn moeder bleef me roepen en ik reageerde 1 keer. Blijkbaar ben ik daarna weer flauwgevallen en reageerde ik niet meer. Toen ik weer 'bijkwam' en me weer iets beter voelde heeft me moeder me even mee in het bad geholpen zodag ik even kon zitten met een rugleuning, dekens over me heen gedaan en een washandje op m'n voorhoofd gelegd. Toen ging het beter en ben ik even op bed gaan liggen. Ben naar de dokter geweest en heb iets met 'n spier in m'n bovenbeen gedaan die bij de aanhechting bij m'n knie gekneusd, verrekt of gescheurd is. Moet binnen 3 dagen over zijn maar poeh wat was dat schrikken vanochtend!! Ben vandaag mooi thuis gebleven en morgen ga ik weer naar school.

Heeft iemand misschien nog tips om die pijn in mijn knie wat te verminderen want het doet echt vreselijk zeer! Morgen krijg ik een rondleiding in de nieuwe school en dan moet ik door de bouw heen. Weet nog niet of ik dat ga doen aangezien ik niet goed kan lopen.

NaginiJarig

Re: En dan val je ineens flauw.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:31

Krijg je niet iets van krukken? Voor morgen bijvoorbeeld?
Lijkt me niet zo handig om zo rond te blijven wandelen.

Verder denk ik niet te veel belasten een eens langs een fysio. Lachen

Sterkte!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 19:32

Nagini schreef:
Krijg je niet iets van krukken? Voor morgen bijvoorbeeld?
Lijkt me niet zo handig om zo rond te blijven wandelen.

Verder denk ik niet te veel belasten een eens langs een fysio. Lachen

Sterkte!

nee, geen krukken mee gekregen. Morgen moet ik toch naar de fysio voor m'n rug dus zal het meteen eens even vragen.

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:32

Hè wat vervelend joh!
Misschien kun je idd krukken halen (bij de thuiszorg)?
Sterkte!!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:33

Wat naar voor je. Sterkte verder Ach gut

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:34

Had je gisteren niet iets gedaan waardoor je zo'n dikke knie hebt nu?
Hopelijk is het binnen dagen idd weg. Sterkte!!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 19:35

FlairS schreef:
Had je gisteren niet iets gedaan waardoor je zo'n dikke knie hebt nu?
Hopelijk is het binnen dagen idd weg. Sterkte!!

Heb gisteren paard gereden, maar verder niets raars gedaan. Heb alleen even meegerend met de galop in de les voor mij. Misschien heb ik daar m'n knie mee verdraaid. Alleen ik heb er gisteren helemaal geen last van gehad.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:10

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb hier ( in Zwolle) krukken staan die je wel mag komen lenen! Sterkte iedergeval!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:12

dan schrik je wel even Bloos! hoop dat het morge nog goed gaat! sterkte..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:17

oei wat eng! Veel sterkte. Alleen ik snapte even niet dat je schreef van, dat je in bad ging met dekens om je heen?? Of had je er geen water in ofzo?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 21:07

saskiakefie schreef:
oei wat eng! Veel sterkte. Alleen ik snapte even niet dat je schreef van, dat je in bad ging met dekens om je heen?? Of had je er geen water in ofzo?

Nee had er geen water in, maar smam had me even in bad gezet omdat ik daar languit kon liggen met een rugleuning, omdat het bed nog te ver weg was en ik met m'n hoofd onder de wastafel lag.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 16:55

vandaag even naar de fysio geweest, mijn knie was overbelast en ze zei dat ik gewoon moest proberen te lopen. Ben vandaag weer naar school geweets en m'n knie doet echt nog vreselijk zeer maar ben allang blij dat ie nog heel is Lachen