*zucht* waarom ik altijd..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

*zucht* waarom ik altijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 16:45

Hallo,

Sorry hoor zit even in een dip en wil het even van me af praten..

ik heb altijd wat.. ik word er echt ziek van..

net geboren; bleek allemaal allergiën te hebben en daardoor geen 1e groei spurt gehad. Daarom klein gebleven.

10 jaar; voet gebroken door dat iemand voor de lol een rots ( in mallorca) optilde en het niet meer hield, op mijn voet gevallen. Moeder ( is heel lief hoor en voelde zich daarna ontzettend schuldig) dacht dat ik mij aanstelde. Na 4 weken toch naar huisarts, alle rechter tenen gebroken en voet.. Te laat voor gips.. Resultaat scheve tenen.

12 jaar; over een fietsen rekje gesprongen. Heel lelijk gevallen. resultaat; rechter schouder uit de kom en elleboog open botbreuk en onderste gedeelte verbrijseld. Nooit meer helemaal goed gekomen, veel operaties en fisio gehad. Bijna geen kracht en arm is niet meer mee gegroeid dus iets on gelijke armen. Schouder is beschadig en gaat snel en vaak uit de kom.

13 jaar; Auto ongeluk. Reed op de fiets wordt aangereden. Nek en rug zwaar gekneusd. Heel veel slapeloze nachten gehad. Rechter oor lag helemaal open.

14 jaar; Ongeluk met een paard.. rug weer gekneusd + hoef in mijn rug. Hechting in mijn rug. Lelijk litteken.

15 jaar; Weer auto ongeluk. Weer niet mijn schuld. Sleutelbeen gebroken. Na een paar jaar nog erg veel last van. hebben ze foto's gemaakt. Niet helemaal netjes aangegroeid. Moet maar met de pijn leren leven. Weer rechterarm.

16 jaar; hard door mijn enkel gegaan, van alles uitgerekt. lang met krukken gelopen.

18 jaar; op wintersport longontsteking opgelopen. Te lang er mee door gelopen en overgeslagen naar andere long. Heeft ook allemaal erg lang geduurd.

20 jaar : ( nu) last van mijn knie 2 weken mee door gelopen. Toch naar de dokter gegaan. Doorverwezen naar ziekenhuis. Bleek een dikke scheur in mijn meniscus te zitten. 6 dagen geleden geopereerd, zat mijn draine verkeerd.. ze kregen hem er niet uit, met z'n 2en (!) trekken, was hij eruit zei de arts; je mag wel schelden hoor. Conclusie; door die draine heb ik nu na een week een geirriteerde kapsel en moet ik weer afbouwen met het doen van de oefeningen van mijn fisio. Ook is mijn been weer zo dik als een olifanten been en heb ik weer enorm veel pijn.

Argggggggggggggg afentoe denk ik waarom ik.. Zucht... al ik daarbij nog eens optel hoeveel mensen er in de afgelopen jaren niet veel te vroeg gestorven zijn in mijn omgeving en hoe ik afscheid heb moeten nemen van 2 veel te jonge paarden en hoe ik ben opgegroeid.. Word het me soms even te veel.

Ik weet dat er veel meer mensen zijn die het nog veel erger hebben.. Maar ik moest het eventjes van mij afschrijven.

* dat lucht op*

marlies85

Re: *zucht* waarom ik altijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:48

Jij bent een goed voorbeeld van een pechvogel!Soms even wat dingen van je afschrijven kan enorm opluchten.Maar heel veel sterkte met je knie

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 16:51

marlies85 schreef:
Jij bent een goed voorbeeld van een pechvogel!Soms even wat dingen van je afschrijven kan enorm opluchten.Maar heel veel sterkte met je knie

plus dat ik al spiekend in jou profiel een erg leuke meid zie.

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:08

Ik denk dat iedereen die met paarden omgaat vele malen is gevallen en van alles heeft gekneusd cq gebroken, dat hoort er wel een beetje bij. Net als afscheid nemen, hoe moeilijk ook... Huilen

Tuurlijk heb je zo af en toe je baal momenten en dat mag ook best. Alleen noem je alles op wat sinds je geboorte is gebeurd en allang vergeten moet zijn, probeer niet te blijven hangen in wat is gebeurt, maar kijk naar dit moment en geef jezelf ook eens een schop onder je kont. Kijk eens naar wat er allemaal wel goed en leuk is en geniet van de kleine dingen met grootse uitwerking zoals bijvoorbeeld een heerlijke buitenrit.

Begrijp me niet verkeerd, ik steun je wel, maar ga niet mee in je zelfmedelijden. Ach gut

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:18

mondi schreef:
Ik denk dat iedereen die met paarden omgaat vele malen is gevallen en van alles heeft gekneusd cq gebroken, dat hoort er wel een beetje bij. Net als afscheid nemen, hoe moeilijk ook... Huilen

Tuurlijk heb je zo af en toe je baal momenten en dat mag ook best. Alleen noem je alles op wat sinds je geboorte is gebeurd en allang vergeten moet zijn, probeer niet te blijven hangen in wat is gebeurt, maar kijk naar dit moment en geef jezelf ook eens een schop onder je kont. Kijk eens naar wat er allemaal wel goed en leuk is en geniet van de kleine dingen met grootse uitwerking zoals bijvoorbeeld een heerlijke buitenrit.

Begrijp me niet verkeerd, ik steun je wel, maar ga niet mee in je zelfmedelijden. Ach gut

Hier ben ik het ook wel mee eens! Wees blij met die dingen die je wél hebt, als ontevreden zijn over de dingen die je niet hebt.
Geloof mij er zijn mensen ook hier in Nederland die het echt heel veel slechter hebben dan jij.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 17:43

@mondi; ik heb geen zelf medelijden hoor.. Ik heb alleen even een dipje. Ik zit even te balen en wilde even alles van me af schrijven.
@Sammie: Sorry, maar die laatste regel vind ik flauw. Ik heb dat express erbij gezet in mijn verhaal. Ik ben heel blij met de dingen die ik wel heb.. Maar zit gewoon even in een dip. Kan toch.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:56

nou ,ik vind dat jij best ff je hart mag luchten hoor Ja
je hebt echt veel pech gehad in je jonge leven Ach gut

wat een onzin,dat er gezegd word dat er veel mensen het slechter hebben Koe dan zou je nooit eens ff lekker mogen klagen om alle ellende die jezelf meegemaakt hebt!
er zijn nl ALTIJD mensen die het slechter hebben dan jezelf,maar daar voel ik me dan echt niet beter door.

helaas hebben sommige mensen veel pech in hun leven!

ik heb veel pech met mijn paarden gehad en dan heb ik ook weleens ff zin om flink zielig te zijn ,van ; waarom mijn dieren??

van mij mag jij ff lekker je hart luchten,ik geef ke groot gelijk *LOL* Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 18:04

Dankjewel Lachen

Rashja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:10

Soms is het wel eens goed om alles van je af te schrijven.
Doe ik ook wel eens.
Meestal krijg ik dan ook van die rotte reacie maar er staan ook heel vaak goede tussen die me weer moed geven.
Zelf ben ik ook een behoorlijke pech vogel dus ik weet hoe het is en hoe fijn het kan zijn als je het even van je af schrijft.

Dus gewoon blijven doen Knipoog

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:14

ik ben ook zo pech vogel. alleen ik denk maar zo het kan slechter Lachen.en heus soms denk ik ook wel eens waarom ik Frusty . maar ja het leven is vallen en op staan Ach gut

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 18:18

Schrijf het maar lekker van je af, hoor. Natúúrlijk zijn er mensen die het slechter hebben, maar ik denk niet dat vergelijken nou de beste oplossing is Clown Ik vind het trouwens wel veel, al die pech.