Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erg fijne verzekering en krijg gewoon alle declaraties terug en ook snel. Laat een borstverkleining doen vrijdag in een privékliniek en krijg het gewoon vergoed zonder enig gezeur.
zit er prima, betaal in 2008 (ben 19) rond de €100,- en dat is een mooi pakket vind ik zelf
xDramaQueen schreef:niet normaal eigenlijk he wat we neertellen om naar de dokter te mogen..
Nannes schreef:xDramaQueen schreef:niet normaal eigenlijk he wat we neertellen om naar de dokter te mogen..
en toch heb je er profijt van als je plots ineens echt iets heb.
Loesje88 schreef:Niet normaal eigenlijk wat we allemaal neertellen zélfs als je kerngezond bent!
xDramaQueen schreef:ik ga vaak zat naar de dokter daar niet van maar in 2008 moet je de eerste 150 euro zelf betalen voor fysio etc. ik denk dat de meeste liever met pijn rondlopen. een normaal gezin die het niet breedheeft moet elke maand maar 100 euro neerkwakken voor een zorgverzekering

Max schreef:Unive heeft nu een hele goedkope polis vooral voor jongeren http://www.zekur.nl
Ikzelf zit in het hoogste pakket en betaal volgend jaar 200 euro per maand voor mij alleen, echter heb ik dat pakket wel nodig voor een behandeling die dik 6000 euro gaat kosten dus wat dat betreft ben ik allang blij dat ik "maar" 200 euro per maand betaal.
Loesje88 schreef:CZzit er prima, betaal in 2008 (ben 19) rond de €100,- en dat is een mooi pakket vind ik zelf
aanvullend de jongeren verzekering daarbij zit in:
tandarts
ruime vergoeding voor brillen en contactlenzen
vergoeding voor alternatieve geneeswijzen
vergoeding voor fysiotherapie
Nannes schreef:het liefst stap ik ook over naar dsw. ik geloof dat je bij hun geen medische keuring nodig heb, anders kan ik er wel naar fluiten
Nannes schreef:mijn broer zit bij dsw en nooit problemen gehad!

Thumber schreef:Nannes schreef:het liefst stap ik ook over naar dsw. ik geloof dat je bij hun geen medische keuring nodig heb, anders kan ik er wel naar fluiten
nee klopt, maar ik ben nog geen verzekering tegengekomen waarbij wel een medische keuring nodig was.... iemand wel?
Dus valt wel weer mee