edit; niet dat je hem elke maand moet doen ofzo, maar gewoon, jullie snappen wel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Oh ik moet nog een week doorslikken eigenlijk, maakt het uit of ik nu dan al stop en dan ongesteld word en hem dan daarna doe? En kan je dan wel gewoon de pil nemen of heeft dat nog invloed? Fijn dat er zo'n bokt is dat meer weet dan ik.
@ bromfiets, ik slik de pil maar die is pas niet helemaal goed gedaan, en ik loop al een tijdje met buikpijn misselijk veel moe enzo (daar ga ik morgen voor naar de dokter). Maar ik durf dus niet zo'n zwangerschapstest bij de dokter te doen.
absque_dubio schreef:Kruidvat is hier dicht tot 1uur (als ik het goed heb). Maar er zitten er toch 2 in zo'n doosje? Dan haal ik vandaag of morgen ze en dan doe ik er nu 1 en volgende week.![]()
Nee niks erover met de dokter besproken, wel gezegd van de misselijkheid en buikpijn enzo, maar ze zei dat het misschien een virusje was. Maar wil graag het zeker weten anders blijf ik de aankomende 9maanden in spanning zitten.