Ja, sorry. Ik weet hier niet echt een titel voor.
Maargoed ik zal het even uitleggen.
Donderdagnacht heb ik hele erge kramp gehad in mijn kuit, gelukkig trok de ergste pijn snel weg. En kon ik weer gaan slapen. Ongeveer 2 uurtjes later moest ik mijn bed uit want ik moest naar school, ik stond op en kon mijn been niet strekken, dus ben ik maar met kromme benen naar het toilet gelopen en me klaar gemaakt voor school, stukje bij beetje ging het lopen iets makkelijker, maar was het zeker nog pijnlijk. En dat pijnlijke is nog niet over. Vooral als ik even gezeten heb kan ik mijn beed niet strekken en kleine pasjes maken. En zelf dat doet nog zeer.
Ik probeer het niet te forceren en blijf bewegen.
Ik vroeg mij af of iemand mij kan zeggen wat misschien een beetje helpt.
Ik ben het al telkens aan het masseren, maar dat voelt niet fijn, het voelt alsof je er een hele grote blauwe plek hebt zitten.
Ik heb wel vaker kramp, maar dan merk ik er niet veel van de volgende dag, nu is het al 2 dagen later en de pijn zakt niet, dus ik begin me toch een beetje zorgen te maken, als het morgen nog zo erg is bel ik maandagochtend de dokter.
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen, want ik vind het moeilijk om uit te leggen. En ik hoop dat iemand wat tips heeft om de pijn te verminderen.
Groetjes Cootjuh