Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotee schreef:Een vriendin van een vriendin van me kan er ook niet tegen. Die ligt na een paar glazen al helemaal idioot te doen. Laatst had ze in der eigen kots liggen rollebolle, thuis at ze geld op en vervolgens kotst ze nog iemand onder.. Lekker dan.
goeroe schreef:Jotee schreef:Een vriendin van een vriendin van me kan er ook niet tegen. Die ligt na een paar glazen al helemaal idioot te doen. Laatst had ze in der eigen kots liggen rollebolle, thuis at ze geld op en vervolgens kotst ze nog iemand onder.. Lekker dan.
En daar kwamen ze achteraf achter?Of er waren mensen bij haar die dat wel 'humor' vonden?
Van je 'vrienden' moet je het maar hebben...
Daarbij zouden mensen die weten dat ze er niet tegen kunnen gewoon niet (zo veel) moeten drinken als je het mij vraagt.
Juul schreef:goeroe schreef:En daar kwamen ze achteraf achter?Of er waren mensen bij haar die dat wel 'humor' vonden?
Van je 'vrienden' moet je het maar hebben...
Daarbij zouden mensen die weten dat ze er niet tegen kunnen gewoon niet (zo veel) moeten drinken als je het mij vraagt.
Precies, daarom drink ik ook eigenlijk altijd maar 1 glaasje. Ik word er helemaal niet goed van gewoon...
Jotee schreef:Daar kwamen ze achteraf achter ja.. Ze sliep bij iemand. Het is haar keuze, ze weet dat ze er niet tegen kan. Maarja, zelf weten!
Zo had een vriendin van me laatst ook iemand buiten afgetrokken terwijl ze zo smoor als een aap was. Ze weet er zelf niets meer vanaf, dus ze heeft het van anderen moeten horen.. En tsjah, dan gaan er wel eens verhalen door school, dorp e.d.!
luna1 schreef:en ja dat moet ik echt strompelend naar huis maar mn vrienden letten wel op me ......
daniella74 schreef:Een wijntje/biertje kan best lekker zijn maar ik mag niet niet zoveel alcohol en ik vind het ook niet echt heel lekker dus ik houd het bij cola en Spa rood en dus heel af en toe een wijntje/biertje. Omdat ik dus nooit drink komt het bij mij aan als een moker en heb ik eigenlijk alleen maar last van. Ik ben dus wel altijd BOB, wordt niet eens meer gevraagd door sommige mensen