Ontstekingen nav stress?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Ontstekingen nav stress?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 09:48

Eind mei is er een evenement gehouden, wat ik in een maand tijd heb georganiseerd voor een paar 100 man. Veel stress dus. Toen alle organisatie gedaan was kreeg ik een slijmbeursontsteking. Ontstaan door stress?
Ik heb hier 4 maanden mee rondgelopen.
Nu moet ik volgende week afrijden, en ik ga verhuizen. Wederom veel stress.
Merk ik gisteren tot mijn verbazing dat mijn schouder weer opspeelt. Het begon met pijn bij bewegen en mond inmiddels bijna uit tot te pijnlijk om te bewegen. Wederom een slijmbeursontsteking?
Zou dit iets chronisch zijn? 2 keer in een half jaar is wel erg veel (Ik vind 1 keer in een jaar al te veel)

Weet iemand iets pijnstillends, waardoor ik wel kan lessen, maar wat mijn reactievermogen niet beinvloed?

Nicje87

Re: Ontstekingen nav stress?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:07

jeetje wat vervelend! misschien even je huisarts opbellen?

sterkte

p.s. dit hoort bij mensen welzijn

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:10

Inderdaad erg vervelend.
Je zou Ibuprofen kunnen gebruiken. Mocht dit niet werken, kan je altijd aan de huistarts vragen of hij je diclofinac wilt voorschrijven. Dit is pijnstillend en een ontstekingsremmer.
Volgens mij heeft deze geen invloed, op bv. je autorijden.
Sterkte!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 13:15

Ik heb vanmiddag een afspraak met de dokter. Ben alleen bang, ik moet komende week elke dag rijden, dat ik hem overbelast.. Maar goed dan heb ik wel mijn papiertje als ik t goed doe
Ik weet alleen van de vorige keer, aan t einde van die rotperiode, dat ik reed en met die grote bochten die je maakt die naar een snelweg toelopen, die zijn echt een hel. Want al mn spanning komt op die schouder te staan dan..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:25

Niet verwarmen dan wordt het veel erger,je moet het koelen dat helpt erg goed.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 15:54

Nou aan de zijkant van je arm, dat spiertje waarmee je je arm optilt, onder je scouderblad, is ontstoken.
Komt waarschijnlijk door een combinatie van stress, een al gevoelige schouder en het vele autorijden.
Ik heb 600mg ibuprofen meegekregen, en als ik dinsdag nog erge last heb moet ik terugkomen en dan krijg ik een injectie, zodat ik vrijdag kan afrijden.
Ik houd mn schouder gewoon op rust, afgezien van af en toe wat draaibewegingen zodat hij niet gaat verstijven, en dan is het 2 uur per dag doorbijten ivm de autorijles en met wat geluk is t vrijdag over

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 00:16

[LZP] > [MW]