Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skitter schreef:Ik heb het wel eens gehad dat met uitadmen ik ook een hele scherpe pijn kreeg in mijn 'hart' Geen idee of het werkelijk in mijn hart zit hoor, maar daar ergens voelt het. Echt rot is dat. Een heel tijd niet gehad, nu ik erover nadenk trouwens........ Dan hield ik ff mn adem wat langer in en was het weer over maar deed echt pijn hoor
ninja2 schreef:Skitter schreef:Ik heb het wel eens gehad dat met uitadmen ik ook een hele scherpe pijn kreeg in mijn 'hart' Geen idee of het werkelijk in mijn hart zit hoor, maar daar ergens voelt het. Echt rot is dat. Een heel tijd niet gehad, nu ik erover nadenk trouwens........ Dan hield ik ff mn adem wat langer in en was het weer over maar deed echt pijn hoor
Dit heb ik ook wel eens. Soms kei lang niet maar dan opeens wel een paar keer per week. Bij mij zit het net onder me borst. Ik kan dan ook effe niet ademen om dat het echt zeer doet dan. Net of dat er iets klem zit ofzo als ik dan heel diep in adem en uit adem dan is het over maar om diep in te ademen is echt een hel dan.
Barco schreef:Kijk maar even bij syndroom van Tietze op wikipedia.
Ik zie dit redelijk vaak in de praktijk bij meiden in de adolescentenperiode.
ninja2 schreef:Barco schreef:Kijk maar even bij syndroom van Tietze op wikipedia.
Sorry hoor maar ik voel me nu echt blond haha wat betekent dat?
Barco schreef:Barco schreef:Kijk maar even bij syndroom van Tietze op wikipedia.
Sorry hoor maar ik voel me nu echt blond haha wat betekent dat?
corine1981 schreef:Ik ga mee met Barco.
Ik heb dit als pubermeisje (:)) ook maar al te vaak gehad. Dat ik echt dacht dat ik erin zou blijven.
Gelukkig gaat het allemaal weer over.
Zijn gewoon soort van groeistuipen, net als ik af en toe niet op mijn knieën kon staan van de pijn...