ongesteld door pil heen? (en flauw vallen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

ongesteld door pil heen? (en flauw vallen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 13:19

ik zit met een probleempje.
allereerst ff wat achtergrondinformatie Clown zo'n 3 jaar geleden ging het niet zo lekker met me en ben ik behoorlijk wat afgevallen (15 kilo in een paar maanden tijd), ik woog toen zo'n 50 kilo en ben een jaar niet ongesteld meer geweest.
zat na een tijdje weer op een normaal gewicht 60/65 kilo en het ging eigelijk wel goed.

Ik probeer wel veel op m'n eten te letten (op één of andere manier blijf ik daar toch zo mee bezig), en ben nu een paar kilo kwijt (wil wat van m'n kont af Scheve mond jammer dat het precies op de verkeerde plekken eraf gaat Clown ). ik heb nu gewoon een normaal gewicht (+/- 60 kilo bij 1.70), maar m'n menstruatie is echt weer helemaal door de war.
van het weekend heb ik meer gegeten als normaal, en werd ik opeens weer ongesteld door de pil heen (ik slik de voormalige dianepil, dus redelijk zwaar).
En ben die dag ook opeens flauw gevallen, heel raar, ging opeens onderuit en ben eventjes 'weg' geweest, maar voelde me daarna weer helemaal goed.

iemand enig idee wat dat kan zijn, ik heb gewoon een normaal gewicht, ik eet meestal wel genoeg, en begrijp er niks van dat ik steeds door de pil heen ongesteld wordt en flauw val Scheve mond
ik ben overigens 20.

marlies85

Re: ongesteld door pil heen? (en flauw vallen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 16:10

Ik denk dat je het beste even cantact kan opnemen met je huisarts.Het kan namelijk een probleem zijn met je schildklier die niet goed werkt.Maar het kan ook zijn dat je bloedarmoede of iets hebt.Of het kan zijn dat dit niet de juiste pil voor je is.In elk geval veel sterkte

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:48

Het is iig niet goed. Misschien komt het ook wel door onregelmatigheden in je lichaam?
Ik zou ook even contact opnemen met de huisarts. Hij weet hier meer van als dat ik weet natuurlijk.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:53

slik je de pil door of hou je om de 3 wkn een stopweek?
Ik kreeg ook steeds meer kwaaltjes vanwege de dianepil en ik kon hem niet doorslikken of ik werd dus ook gewoon ongesteld of hardstikke ziek..
Heb nu weer mijn "oude" pil (microgynon) en heb nergens meer last van.
Ga in ieder geval naar de huisarts die zou je beter kunnen helpen als wij allemaal bij elkaar...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 19:58

ik hou gewoon m'n stopweek, maar werd dus al voor de stopweek ongesteld.
bij de microgynon heb ik hetzelfde gehad een paar jaar terug, lijkt ook niet sterk genoeg.
ik zal idd eens een afspraak maken met de HA, bedankt voor jullie reacties.