Meer bokkers met Phantoompijn ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Meer bokkers met Phantoompijn ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:17

Ik heb een tijd geleden een zenuwontsteking onder 1 van mn kiezen gehad en sinds die zenuw door de tandarts doodgemaakt is had ik nergens meer last van. Maar vannacht had ik ineens weer die vreselijke pijn die ik had toen die ontsteking er zat en heb ik 3 uur wakker gelegen, en opeens was het ook weer weg. Vanochtend had ik weer de pijn die ik had na de behandeling door de tandarts, en die was ook opeens weer weg na een uurtje. Mijn moeder zegt dat het Phantoompijn is en dat ik het dus wel vaker kan krijgen helaas..

Meer bokkers ervaring met zoiets ?

YellowfishJarig

Re: Meer bokkers met Phantoompijn ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:13

Lachen Fantoompijn zal het niet zijn. Dat is namelijk pijn ervaren in een geamputeerd lidmaat.

Als je last blijft houden maar even langs de tandarts lijkt me, die kan je ongetwijfeld verder helpen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:19

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fantoompijn
Stukje van Wikipedia. Getrokken kies, dat heeft ook met de zenuw te maken, en bij mij is er dus een zenuw 'geamputeerd' Lachen

Ik ga maandag idd langs de tandarts, sowieso had ik al een afspraak staan, maar dan meld ik het meteen even.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 16:12

Hier nog iemand met 'fantoom' pijn.?Alleen dan in mijn rug.Het is inderdaad heel erg vervelend, Maar de artsen verrekken het om te zeggen hoe je er vanaf komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:09

Je kan er niet vanaf komen heb ik gelezen. Je kan het alleen onderdrukken met pijnstillers, maar daar zijn dokters vaak niet zo makkelijk mee om die voor te schrijven.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 23:04

Ik moet dagelijks ibuprofen 600mg slikken(2x per dag) met een maagbeschermer omdat ik erg last heb van maagzuur.Alleen slik ik die pijnstillers als ik ze echt nodig heb.Ga me niet dagelijks volproppen met die rotzooi Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 23:11

Die zijn idd heel slecht ja..
Ik moest ze ook slikken toen ik die zenuwontsteking had..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 23:16

Mijn opa had dat ook, in zijn geamputeerde onderbeen vanwege botkanker.
Het lijkt mij verschrikkelijk om jeuk oid, te hebben aan iets terwijl je het niet meer hebt. Scheve mond

Ik heb ooit eens iets gelezen, over mensen met fantoompijn, die geen been meer hadden. Die werden dan voor een spiegel gezet, door het spiegelbeeld zagen ze het ledemaat wat ze niet hadden en daardoor konden ze er beter mee omgaan ofzo Verward