professioNAIL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

professioNAIL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 23:21

Heeft iemand hier ervaring met professioNAIL in utrecht?
ik ben daar vandaag voor de 2de keer geweest, me nagels zijn weer super gezet(acryl), maar na anderhalf uur voelde ik alweer het zelfde als de eerste keer, ik kreeg ontzettende pijn in mn nagels, alsof iemand met een moker erop had geslagen, nu doen al mn nagels weer zo'n pijn dat ik met pijn typ en bijna niets kan beetpakken. Er staat echt een enorme druk op al mn nagels en dit duurt altijd 2 dagen voordat het weg is, op de zwarte beurs had ik er nooit last van, hier echt extreem dat ik ze het liefst eraf zou rukken.
Hoe komt dit? zijn de nagels te hard erop gedrukt? ze doen eerst lijm op mn eigen nagel en plakken dan de nagel erop, heeft dit er iets mee te maken? op de zwarte beurs deden ze het anders namelijk.
wie heeft dit nog meer?

Marchador

Re: professioNAIL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 00:13

Professionail in utrecht ken ik niet (je bedoelt niet toevallig die in Barneveld of wel? Proffesionails)
Ik heb het zo nog nooit meegemaakt bij gelnagels niet maar ook bij acrylnagels niet. Ook hoor ik er nooit iemand over klagen, lijkt mij dus zeker niet goed.
Ik zou denken dat er teveel van je eigen nagel is weggevijlt in plaats van op te ruwen.
Zeker als je het eerder bij een ander hebt laten doen en je het daar niet had, lijkt me dit toch wat vreemd Lachen