ervaringen met 3d dieet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

ervaringen met 3d dieet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 13:23

Ik ben heel benieuwd of mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik hoor er goede dingen over bij sommige, andere ook weer niet. Maar dat is vast met elk dieet. Het is trouwens ook het dieet dat couture ontwerper karl lagerfeld gebruikt heeft om veertig kilo in dertien maanden af te vallen, en hij zit er nog steeds op (maarja plastische chirurgie is kwa bariere ook niet hoog bij zo een mensen)

Maar goed ben benieuwd naar ervaringen

Schimpie

Re: ervaringen met 3d dieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:17

ik ken het dieet niet, kan je er wat meer over vertellen misschien???

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 16:26

Het 3d dieet word ook wel desinger dieet genoemd.

Topdesigner karl lagerfeld bekend van chanel viel in 13 maanden 40 kilo af dankzij het 3d dieet samen met zijn persoonlijke begeleider dokter jc houdret. Hij zegt dat het zonder pillen of cosmetische ingrepen gebeurd is. In de tijdspanne vind ik het eigelijk nog geloofwaardig.

Het is een combinatie van caloriearm en proteine dieet, samen met voedingssuplimenten om honger te stillen en op gewicht te blijven. Het bestaat dus uit groenten, gekookte kip of vis, yogurth en light drank.

Zie net dat het ook met poedertjes is van internet, daar doe ik niet aan mee Haha!

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:37

nee nee niet van die enge dingen gaan bestellen op internet Brrrrr.......

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 16:40

Schimpie schreef:
nee nee niet van die enge dingen gaan bestellen op internet Brrrrr.......

Inderdaad, op tv zag het er een basic dieet uit zoals zoveel (maar de naam was gewoon leuk Tong uitsteken), maar als ik het lees met die middeltjes daar blijf ik vanaf en het kost 300 euro ofzo per maand.
En de boek is meer een ode aan meneer zelf dan een dieetboek

Zal wel ooit eentje vinden dat me ligt Clown

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:15

Als je echt overgewicht hebt en dat komt door te veel eten, dan kan je best in een jaar 30 kilo afvallen. Ook zonder poedertjes.... de voedingsmiddelen die jij noemt zijn ook niet bepaald dikmakers.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:18

Eiwitten stillen gauw en langdurig het hongergevoel. Daarom heb je met een dieet met een hoog proteinegehalte ook weinig hongergevoel.
Op dit principe is ook het Atkinsdieet gebaseerd; Koolhydraatrijke voeding schrappen en daarvoor dan eiwitrijke voeding nemen. Dat stilt blijkbaar zo goed, dat het gerust vet mag bevatten; je bent toch al gauw vol.

Maar ik blijf erbij; dieten hebben geen zin als je niet voor de rest van je leven je eet- en leefgewoontes verandert, anders zit het er na korte of lange tijd zo weer bij...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 10:47

Ik heb veel baat gehad bij het sonja bakker. Al zijn sommige dingen die in haar boek staan wel erg absurt. ik heb in 3 weken 2.5 kilo kwijt geraakt Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 12:05

dovish schreef:
Als je echt overgewicht hebt en dat komt door te veel eten, dan kan je best in een jaar 30 kilo afvallen. Ook zonder poedertjes.... de voedingsmiddelen die jij noemt zijn ook niet bepaald dikmakers.

neen inderdaad, maar heb besloten gewoon een eigen dieet te maken. Ik heb sonja bekeken, atkins, enzo en geen één ligt mij. Dus zal wel een uniek katia dieet maken Ja

Ben ook niet dik door teveel te eten, ik eet eigelijk zelfde als normaal, maar uitsluitend gezonde dingen en veel vezels enzo, daar keek ik vroeger niet zoveel naar eigenlijk. Voel me na een week en drie dagen zelfs al beter