ik ben zaterdag de pil vergeten..
het was de eerste week was woensdag weer begonnen.
ik had hem vrijdag half 1 snachts genomen
en zondag ochtend om half 11 ongeveer.
is dat verder dan erg?
en gister avond weer rond half 11...
bedankt!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepaardoes schreef:Ik slik vaak gewoon de vergeten pil ook als ik hem een keertje vergeet. meestal kun je ook wel informatie vinden in de bijsluiter voor al je je pil een keertje bent vergeten. Meestal is het toch wel dat je hem binnen 36 uur moet slikken. (wat je nu gedaan hebt).
Dus erg is het niet
Lara_Silver schreef:annepaardoes schreef:Ik slik vaak gewoon de vergeten pil ook als ik hem een keertje vergeet. meestal kun je ook wel informatie vinden in de bijsluiter voor al je je pil een keertje bent vergeten. Meestal is het toch wel dat je hem binnen 36 uur moet slikken. (wat je nu gedaan hebt).
Dus erg is het niet
12 uur, aanbevolen bij de apotheek. 36 uur is een grote aanslag op de betrouwbaarheid, jij zal het waarschijnlijk anders hebben gehoord, maar zo een risico zou ik dus echt nooit nemen.
rowo schreef:Ik denk dat zij bedoeld 36 uur na de laatste pil. Je neemt um normaal 24 uur later in, een dag is tenslotte 24 uur. Dus dinsdag neem je um om 9 uur 's morgens in, woensdag dus weer rond 9 uur 's morgens. En na die 24uur 'mag' het nog 12 uur later en dan beschermt het nog. Dus t/m 9 uur s avonds mag het nog (mocht je um smorgens vergeten zijn) 24+12 = 36![]()
OOH wat ben ik weer goed in uitleggen