Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken over mijn gezondheid
Ik heb al een tijdje last van verschillende klachten. Zo ben ik erg gauw moe, daar heb ik echt al jaren last van. Soms iets minder, soms juist meer, maar het is altijd aanwezig. Ik ben hier een anatal keer mee naar de huisarts geweest, die heeft bloed laten prikken. Hij zegt dat er niets met me aan de hand is, misschien stress? Nou heb ik sinds kort (een aantal maanden, niet echt kort dus) veel last van hoofdpijn. Het voelt dan alsof ik het beste met mijn hoofd op een kussen kan gaan liggen (alsof ik extreem moe ben zeg maar) maar als ik dat doe, gaat het niet over. Sinds 2 weken nu heb ik last van duizeligheid en voel ik me gewoon helemaal niet lekker... Ook haal ik veel woorden door elkaar (zeg iets heel anders, terwijl ik wel het goede woord in mn hoofd had, we hebben het allemaal wel eens, maar nu is het wel heel vaak), niet echt fijn als je iedere dag met patienten werkt, die je toch een stuk minder serieus nemen als je rare dingen zegt
Ik heb geen idee of deze klachten verband met elkaar houden, en ik heb ook eigenlijk niet zo'n zin om ermee naar de huisarts te gaan... Klinkt misschien een beetje kinderachtig, maar je ziet het gewoon aanm ijn huisarts als je met "vage" klachten aankomt: daar heb je haar weer... Dan doet ie wat routine tests (waarvan ik zelf ook wel kan bedenken dat er niets uit komt) en als daar niets uitkomt, stuurt ie je naar huis. Nou dacht ik: als ik wat nuttige ideeen heb over wát het zou kunnen zijn, is het misschien makkelijker praten...
oh ja, ik denk niet zozeer dat het iets ernstigs is, maar ik wil er wel graag vanaf