Permanente haarverf eruit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carien13

Permanente haarverf eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:36

Helloooo,

Ik weet niet of ik dit hier goed plaats Clown
Maar heb dus al een aantal keer me haar geverft maar wil het er dus uit hebben Clown
Volgensmij kan het niet maar wil het echt heel graag want blijf maar aan het verven Boos! Haha!
Is er een manier? Blond
Zag laatst in de winkel wel een doosje met erop; ontkleuren voor het kleuren.
Als ik dat er nou in doe en me haar daarna niet meer verf, zou ik dan me eigen haarkleur weer krijgen?
Of kan je het bij de kapper eruit laten halen?
Iemand ideeen of ervaringen ? Tong uitsteken

naja help! Nagelbijten / Gniffelen

SeBart

Re: Permanente haarverf eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:37

Dat moet je eruit laten groeien en steeds een toner (als ik de goede naam heb) er in doen, dat gaat er na een paar weken vanzelf uit.
Je kan ook een ontkleurder gebruiken, maar daar komt je haar ook niet vaak veel beter uit. Zeker als het al vaker geverfd is

Het beste kun je een kapster om hulp vragen. Maar het duurt wel heel lang voor het er helemaal uit is.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:42

Ja eruit groeien is niet echt een optie dan krijg je zo lelijk kleur verschil. Maar als je een toner? gebruikt krijg je na ene paar weken je eigen haarkleur weer?

Vriendin had voor me nagevraagt bij de kapper maar die zegt; eruit laten groeien of weer in je eigen haarkleur verven. maar die kleuren vallen altijd zo raar dus krijg je nooit je eigen haarkleur terug.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:43

ik wilde het ook. Ik ben eergister bij de kapper geweest en die zegt dat ht heel moeilijk is! en als je het probeert heel erg vaak je haar groen word. De beste manier volgens haar was je haar nog 1 keer verven met de kleur die zo dicht mogelijk bij je eigen haar kleur komt, dit kan je wel zien aan je uitgroei , en dan het er gewoon uit laten groeien omdat het dan minder opvalt !
succes er mee!
ik ga woensdag weer naar de kapper om de verf die ongeveer mn eigen haar kleur is erin te gooien!

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:46

eruit laten groeien is de enige optie als je je eigen haar kleur terug wilt hebben
ontkleuring trekt alle kleur uit je haar en krijg je heel dof/kleurloos haar voor terug.
toners zijn gewoon spoelingen en was je eruit na een aantal keer.

de beste oplossing is gewoon nog 1 keer verfen met de kleur die het meest op je eigenste lijkt.
succes ermee Lachen

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:47

nee je moet sowieso het er uit laten groeien, maar de toner is ook een soort verf die minder lang houd, maar beter om de uitgroei niet op te laten vallen.
Het is in iedergeval heel moeilijk.
De tip van Sharona is ook goed idd, maar is maar net wat je zelf wil. Ik heb gelukkig nog geen groen haar gehad, dan kan je nl het beste in de rood/bruin tinten blijven, anders heb je dus kans dat je haar groen word. Heb ik me in ieder geval laten vertellen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:48

Permanente haarverf heet niet voor niets permanent. Knipoog
Dat krijg je er niet uit. Dat wordt dus uit laten groeien.

En dat duurt lang. (ligt natuurlijk ook aan de lengte van je haar)

Je kunt inderdaad de overgang makkelijker maken door in je eigen kleur terug te verven (maar dat hangt weer af van welke kleur haar je zelf hebt en in welke kleur je het geverfd hebt. Bij mij zal dat niet gaan aangezien mijn haar zwart geverfd is bijvoorbeeld) of de uitgroei te bewerken met uitwasbare verf in dezelfde kleur als waar je het in geverfd hebt. Zodat je dus geen uitgroei ziet, maar zodra de permanente verf eruit gegroeid is (laatste centimeters zou je af kunnen laten knippen) stoppen met spoelingen en tadaa, eigen kleur is weer terug. Maar dat is best een karwei en het duurt nog steeds lang voordat je je eigen kleur weer hebt.

Ontkleuring zou ik je niet aanraden, permanente verf heeft je haar permanent gekleurd in een andere kleur, moet je nagaan wat een chemisch bijtende rotzooi die ontkleurder is als je dat weg wilt krijgen. Dat gaat ten koste van je haar.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:54

Hmm ja zat net wel even op internet te bladeren. Je kan het er dus wel uithalen met een ontkleuring. Maar is idd de kans dat je haar oranje of groen word ;l Lijkt me heel erg. Maar weet echt absoluut niet welke kleur ik dan moet halen om het tot me eigen haarkleur te verven :S

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:57

En dan nog even een vraag; wat kost het om je haar te verven zo ongeveer? heb er totaal geen verstand van haha. ohja foto van lengte van me haar en de orginele haarkleur van me staat in me profiel de 1e foto.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:57

laat je haar een beetje uitgroeien en ga dan naar de kapper. Daar kunnen ze je goed helpen met een kleur uit te zoeken die het dichtst bij je eigen kleur uitkomt

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:02

ik had mijn haar met de meest overeenkomende haarverf geverfd en toen laten uitgroeien, bijmij viel het niet zo erg op toen.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:02

hier bij een kappersgroothandel (knegtel) hebben ze "color corrector" als je je haren donkerder hebt gemaakt krijg je het hiermee grotendeels eruit... (niet helemaal helaas)
Op deze manier ben ik regelmatig van donkerbruin weer naar blond gegaan...alleen kun je dit dus bijna nergens krijgen en het werkt dus niet perfect, verf je je haren al jaren donker dan zal het minder goed werken dan dat je het eenmalig te donker hebt gedaan en je wilt het wat lichter..
Zijn je haren blond geverd dan is er maar 1 optie dat is uit laten groeien..

Het spul wat jij bedoeld "ontkleuren van je haar" dat haalt heel je kleur eruit dus dan word superblond of oranje...het is de bedoeling dat je daarna een andere kleur erover doet..

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:39

ja denk dat ik maar een ker me maandsalaris in de kapper ga steken. ben er voor altijd van af hoop ik. Neem ik wel een foto mee van me eigen haarkleur en dan kunnen ze zich wel redden denk ik haha. maar ik heb het inderdaad blonder geverft. Steek leiver geld in een mooi kapsel dan goedkoop en dat ik het oranje krijg

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:53

Maar als je het blonder gemaakt hebt, is dat toch helemaal geen probleem? Dan is het een kwestie van naar je eigen kleur laten verven. Uitgroei is dan ongeveer dezelfde kleur.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:58

ja klopt maar weet niet precies meer wat me eigen haar kleur is en welke ik dan moet halen ahah.. maar neem wel een oude foot mee aar de kapper die lost het wel op Haha!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:01

Als jij je koppie weer "in orde" wilt hebben zou ik er inderdaad 1 keer wat meer geld tegenaan gooien dan die 4 euro voor een drogist-verfje. En naar de kapper gaan. Die hebben alles in huis en kijk op wat ze nodig hebben voor jouw kleur. Ik denk dat je tussen de 30 en 60 euro kwijt gaat zijn, maar dat kun je vantevoren natuurlijk even nagaan door er binnen te lopen.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 19:05

ja klopt dat al beetje op internet te zoeken naar de prijzen. Lag rond de 30 / 50 euro idd

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:28

Meid ontkleuren is ook geen optie ontkleuren wordt vaak oranje of gewoon blond en moet je er alsnog een kleur overheen zetten omdat het er anders niet uitziet.. uit laten groeien is de enige optie om je kleur eruit te krijgen.. ik weet dat het er niet uitziet (je eigen haarkleur zal er ook waarschijnlijk niet mooi onderuit komen)

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 09:03

Je kan het gewoon ontkleuren hoor, ik heb er ervaring mee. Gewoon een pakje ontkleuring kopen, dan wordt je haar wit, en dan je eigen kleur, bijv. blond erover heen verfen. Zo zie je geen uitgroei, en hoef je het niet meer bij te verfen.