Mensen die hier ervaring mee hebben?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Mensen die hier ervaring mee hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 21:43

Ik loop al z'n 2 weken te tobben, wel of niet op bokt zetten.

Ik heb mijn hele leven al een vind ik zelf perfect metabolisme, kan eten wat ik wil en word niet dikker, sport vrij weinig en haal zeer zeker die gezondheidsvoorschriften niet. (1,5 l water per dag, 3 ons groente en 2 stuks fruit enz.).
Maar sinds een week of 2 eet ik me he-le-maal vol (van de week zijn er bijv zo 3 zakken bugles in gegaan) en toch val ik langzaam maar zeker af (z'n 4/5 kilo deze 2 weken afgevallen).
Ik sport niet meer, ik stress niet meer dan normaal, ik eet zelfs meer dan normaal omdat ik honger blijf hebben. (vandaar die 3 zakken, normaal zit ik al vol na 1 Bloos).

Het enige wat er echt veranderd is, is dat ik veel groene thee drink, maar dat zal het vast niet zijn neem ik aan Vork

Verder maak ik me niet echt zorgen maar zou wel graag willen weten hoe het komt.

Coot

Re: Mensen die hier ervaring mee hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:24

Misschien is het probleem bij jou wel JUIST dat je niet genoeg gezond eet, ook daardoor kun je kilo's kwijt raken. Dus 2 ons groenten, 2 stuks fruit en regelmatig eten. Vooral ontbijt(!!) is super belangrijk.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:41

en anders toch even een huisarts bellen als je het niet vertrouwd. zoveel afvallen is echt niet goed .

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:48

Groene thee kan ook zorgen voor té snelle stofwisseling etc.
Misschien moet je eens beginnen met alles in de juiste hoeveelheden gaan eten/drinken.
Val je dan nog af, kun je altijd nog naar de HA.

Qaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:53

Hoi dat is vervelend.
Ik heb weleens gehoord dat je dan op meerdere momenten moet eten per dag. Dezelfde hoeveelheid maar dan verspreid over 6 keer per dag ipv 3.
Natuurlijk wel gezond eten kan je nu misschien geen last van hebben maar later wel.
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:18

Je moet regelmatiger eten denk ik. En je echt aan de voorschriften houden. Met wat je volgens het boekje op een dag moet eten zit ik al helemaal vol. Maar ik moet niet onregelmatiger gaan eten want dan val ik af.. te snelle stofwisseling..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:12

werkt groene thee dan echt zo op je stofwisseling??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:14

Esmeralda schreef:
werkt groene thee dan echt zo op je stofwisseling??

Neuh das niet bewezen... Ze zeggen dat het bijdraagt aan de vetafbraak. Vriendin en ik hebben het een maand lang getest, maar helaas Clown

unfearlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:08

hallo!

ik zou der zowieso even mee naar de huisarst gaan!
het kan ook een lindworm zijn, die zit in je darm en die eet alles op wat die tegen komt, en hij groot maar, maar omdat jij geen voedsel meer opneemt wat die word allemaal heeft opgegeten val jij af.

het is niet gevaarlijk geloof ik, maar ik zou toch even naar de huisarts gaan,

succes!