Als je niks in huis hebt of je wil geen medicatie nemen, kan je ter verlichting op een ijsblokje zuigen. Het geneest niks maar verdoofd wel. Ik nam altijd trachitol, maar die heb je al langs zien komen. Ijsblokje verdoofd behoorlijk goed. Ze laten je na het verwijderen van je amandelen niets voor niets waterijsjes nemen.
ik heb net 3 kopjes thee met citroensap gedronken pijn nog steeds niet weg. toilet 2x bezocht hehehe (ik moet altijd zo naar de toilet van thee).
dank jullie wel! ben vanmiddag opzoek geweest naar honing en jeetje alles is goedkoop hier behalve dat maar ik denk dat ik dat morgen even ga halen. Beter iets als niet. die trachidol wordt een beetje lastig hier. ( ik zie me al staan bij de apotheker ) me buurmeisje zou ook nog wat voor me meenemen vanavond (ik weet alleen niet wat). (ik heb niet zo'n ijsblok plastic ding dus daar moet ik ook maar even naar opzoek gaan)
heel erg bedankt allemaal en meer huis-tuin-keuken tips zijn altijd welkom
Je vriend komt daar toch vandaan? Die kan dan een stuk makkelijker vragen bij de apotheek als de taal een probleem is. Trachitol hebben ze waarschijnlijk niet, maar ze hebben vast wel íets tegen keelpijn
ik heb geen amandelen meer dus....... aaah het begint nu ook op mijnstem te slaan pffff en dat nog wel met 24 graden overdag weet je wat het hier is... als je medicatie haalt kom je met 10 dingen thuis..... Maar ik ga wel denk ik opzoek naar strepcils aangezien het alleen maar erger wordt..