Wat kan ik doen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dancer_joey

Wat kan ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 11:34

Ik heb gister een scooter ongeluk gehad en heb daarbij mijn voet gebroken dus die zit nu in het gips. Normaal zou je dan op krukken komen te lopen maar omdat ik door het ongeluk ook erg last van mijn rug heb gaat dat niet. Dus nu zit ik in een rolstoel met mijn rechter voet kan ik de rolstoel wel door het huis bewegen. Maar ik kan mijn armen maar beperkt bewegen want dan voel ik dat in mijn rug. Nu moet ik dus thuis zitten grotendeels is er wel iemand thuis maar af en toe ben ik ook een paar uur alleen omdat mijn moeder moet werken en mijn vriend naar school enso. Ik kan dus ook niet zelf uit de rolstoel komen omdat dat pijn aan mijn rug doet en ik dan soms duizelig word. Maar nu vroeg ik me af of jullie iddeen hebben wat ik kan doen zodat ik me niet zo verveel.

Tempus_Fugit

Re: Wat kan ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:37

ROEPT!!

Ik heb 2 jaar terug m'n beide sleutelbenen gebroken. Kon dus ook niks zelf, wel redelijk lopen (wel pijnlijk) maar ook trap niet op enzo.
Ik ging altijd 's ochtends met laptop beetje internetten/tv kijken, 's middags slapen en eind van de middag is toch iedereen weer thuis en dus gezellig. Ohja ik heb ook veel aan m'n huiswerk gedaan (zat voor me examens), boeken lezen enzo.

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 12:55

Bedankt voor je berichtje Lachen
Heb vanmorge ook een beetje computerd en tv gekeken en nu is mijn vriend er die was lekker vroeg uit.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:59

Leuke dvd's gaan kijken, vrage of iemand voor je na de videotheek gaat ofzo... internetten,boek lezen,tijdschriften

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:57

Boekje of tijdschiften lezen deed ikzelf de laatste tijd veel. (had schouderoperatie en voet in gips). En tja verder is het inderdaad lastig. Veel bokken(als computeren wil) werkt ook erg goed! Knipoog

Dancer_joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 20:22

Bedankt voor de reacties Lachen
Ik ben niet zoon lezer. Zal is kijken of mijn moeder naar de videotheek wil gaan heb hier nu sowieso oorlogs winter liggen en ik heb seizoen 1 en 2 van prison break dus heb wel wat te kijken maar dat gaat misschien ook wel vervelen.